'Welcome To The House'
Mereka semua terkejut mendengar suara yang keluar secara tiba-tiba.
"Sekarang ni kita nak buat apa?" Fiz mula membincangkan apa yang sedang berlaku.
"Semua ni jadi lepas kita masuk rumah ni.." Izz mengingat semula kejadian tadi.
Mereka melangkah keluar bilik. Seluruh ruang kelihatan putih. Terdapat banyak pintu di dalam rumah tersebut. Tetapi mereka tidak membuka pintu-pintu itu.
"Apa dah jadi ni?" Fiz memandang sekeliling.
Ash memandang ke arah ruang tamu, dia terlihat sebuah mesin arked berada di tengah-tengah ruang tersebut. Dia bergerak ke arah mesin tersebut tanpa mereka perasan.
"Korang!!" mereka menoleh ke arah Ash yang berada di sebelah mesin arked.
"Jom main!!" Ash menyentuh mesin tersebut dan semuabya gelap.
"Arghhh!!" Hanaf berasa sakit. Dia membuka matanya. Dia melihat sekeliling. Mereka berada di sebuah pulau yang sangat terpencil.
"Ash!!! Apa kau buat ni!?!?" Nana menjeling Ash sambil membuang pasir dari bajunya.
"Mana aku tahu.. Aku baru sentuh.. Tiba-tiba sampai sini.." Ash juga membersihkan pasir yang berada di bajunya.
"AHHH!! LANTAK LAAHH!!" Nana berlari ke arah hutan.
"NANA!!! " Ash cuba untuk mengejar Nana, tetapi Nana terlalu laju untuk dikejar.
Yang lain hanya memerhati.
"ARGHHHH!!" Ash memandang ke arah pantai di mana suara itu datang.
Vote tau..
Hehehe
YOU ARE READING
Welcome To The House..
Fantasy~kita akan kekal selamanya..~ ~aku harap bende yang sama..~ ~kau pasti ke dengan keadaan kita macam nie?~ ~kita akan cuba..~ ~kalau berjaya..~ ××FRIENDSHIP××