××CHAPTER 25××

6 1 0
                                    

"Daddy? "Izz memandang Nana. Nana menangguk.

"Kitorang adik-beradik angkat.. Kan mama aku dah tak ada.. So aku tinggal dengan papa aku je.. Jadi.. Daddy Hanaf kawan baik kepada papa aku.. So aku selalu jumpa dia.. Kalah papa aku sibuk.. Aku duduk rumah dia.. Sebab tu aku rapat dengan dia.. Daddy dia manjakan aku.. Kalau daddy dapat tahu yang dia buli aku.. Muahahaha.. Padan muka.." Nana menjelirkan lidah pada Hanaf.

Hanaf menekup mukanya. "Bukan kau tak nak bagitahu orang ke? " Nana memandang Hanaf.

"Alaa.. Tak apa.. Izz akan jadi kakak ipar aku jugak nanti.. " Nana memeluk lengan Izz.

"Eh?!?! What?!? " Izz melepaskan pelukan Nana. "Asal aku?!? " Izz masih tidak mahu mengaku..

"Alaa.. Izz.. Mengaku jelah.. Kau suka dia kan.. " Nana memujuk Izz.

"Eh? Apa yang Fiz dengan Ash buat eh? " Izz memandang Hanaf.

"Haahkan.. Jom.." Hanaf berlari ke arah Fiz dan Ash.

Izz menarik lengan Nana. "Ishh!! Bencilah!! " Nana memuncungkan bibirnya.

"Ha!! Tu pun korang!! Lama kitorang tunggu dekat sini.. Ingat dah sesat.." Fiz menghulurkan segulung kertas pada mereka.

"Apa ni? " Hanaf membuka gulungan itu.

_________________________________________

Just close your eyes and calm down..

Say ready when you're ready..

_________________________________________

Mereka semua memejamkan mata. Mereka menarik nafas dalam.

"Semua dah sedia? " semua jawab 'ya ' kepada soalan yang ditanya Fiz.

"1, 2, 3.. " "Ready!! " mereka semua memjerit serentak.

"Ahh! "










.......

Welcome To The House..Where stories live. Discover now