"Nana ok tak?" Ash berlari ke arah Nana.
"Ahhh!" tangan Nana rasa sakit. Dia melihat tangannya dan terdapat 4 bentuk hati.
"Apa bende nie?" Izz memegang tangan Nana. Dia melihat ke tangannya pula. Terdapat bentuk yang sama tetapi ada lima.
Mereka melihat ke tangan masing-masing dan ke semua mereka terdapat lima hati.
"Macam mana kau boleh ada kat pantai ni?" Fiz keliru dengan situasi yang sedang berlaku.
"Tadi aku kena serang dengan ular gergasi.." Nana mula ketakutan.
"Dah.. Jangan risau.. Kitorang semua ada.. Jangan lari lagi.." Izz mengusap belakang badan Nana.
"Jap.." Fiz bergerak ke arah cahaya biru yang keluar dari salah satu batu yang berada di pantai.
_________________________________________
Beach survive
Welcome to Beach Survive
You have to survive in this island for three days.
If your heart is already finish, you will die at here. You'll never come out.
Goodluck!!
_________________________________________
Dia memberikan nota yang dijumpai kepada rakan-rakannya.
"So.. Today is our first day in this island.." Hanaf duduk di tepi pantai.
Mereka semua mengangguk lalu duduk bersama Hanaf.
Readers perasan tak yang chap satu je panjang.. Yang lepas² tu dah start pendek??
Sebab Ena dh kekeringan idea..
Hehehe..
Jgn lupa vote!!
YOU ARE READING
Welcome To The House..
Fantasy~kita akan kekal selamanya..~ ~aku harap bende yang sama..~ ~kau pasti ke dengan keadaan kita macam nie?~ ~kita akan cuba..~ ~kalau berjaya..~ ××FRIENDSHIP××