Time skip.
"Ah.. Penatnya!! " Ash mengeliat. Selepas beberapa jam duduk di dalam kapal terbang.
"Ah kau.. Semua penat.. Apa je yang kau tak penat? " Nana berjalan di sebelah Ash.
"Aku tak penat menyukai kau.. " Ash berbisik pada Nana.
"Ah!! " Nana terkejut apabila Ash tiba-tiba berbisik padanya.
"Kau dah kenapa terjerit-jerit ni?!? " Fiz menoleh ke belakang.
"Tak ada apa-apa.. Hehehe.." Fiz menggeleng. Dia menoleh ke depan semula.
Nana memandang tajam mata Ash. Dia memukul Ash menggunakan beg.
"Sakitlah!! " Ash menggosok tempat yang dipukul.
"Cepatlah!! " Hanaf berhenti untuk menunggu Nana dan Ash.
"Ha.. Ye.. Ye.. " Ash berlari ke arah Hanaf. Nana pun turut berlari ke arah situ.
"Korang balik naik apa? " Fiz memandang rakan-rakannya.
"Parents.. " Izz, Ash, menjawab.
"Parents Hanaf.. " Nana memuncungkan bibirnya.
"Kau dah kenapa? " Hanaf memandang Nana.
"Sibuk ah kau!! Yang kau pergi bagitahu daddy yang aku balik sorang-sorang asal?!? Aku nak balik sorang-sorang.. " Nana menyilangkan tangannya.
"Dah tu.. Daddy yang tanya kau balik naik apa.. Aku jawab lah.. Tak akan aku nak tipu daddy.. " Hanaf menghirau kan Nana yang sedang merajuk.
"Dah tu daddy dah sampai.. Jom balik.. " Nana menjeling Hanaf.
"Bye!! " Nana melambaikan tangannya kepada rakan-rakannya.
"Eh? Okalh..bye korang.. Parent aku dah sampai.. " Izz melambaikan tangannya.
"Bye!! Fiz.. Am.. Aku balik dulu eh.. Aku kena tunggu dekat luar.. " Ash melangkah.
"Am.. Jom.. Fiz dah call ibu.. Jap lagi ibu sampai.. " Am mengangguk.
"Fiz.. Tu ibu kan.. " Am menunjuk ke arah seorang perempuan yang berada tidak jauh dari mereka.
Mereka berlari ke arah ibu mereka. Mereka bergerak untuk pulang ke rumah.
*THE END*
.......
Hehe..
Story ni dah habis..
Thanks kepada sesiapa yang baca..
Ena appreciate sangat siapa yang vote and support story ni..
YOU ARE READING
Welcome To The House..
Fantasy~kita akan kekal selamanya..~ ~aku harap bende yang sama..~ ~kau pasti ke dengan keadaan kita macam nie?~ ~kita akan cuba..~ ~kalau berjaya..~ ××FRIENDSHIP××