Už to jsou tři dny od té doby, co jsem tady zavřená, tři dny, kdy jsem neviděla nikoho kromě Owena a Theresy. Harry se tady nestavil ani jednou, protože má údajně hodně práce, což chápu a nevím, jak bych se vypořádala s jeho osobností, kdyby tady se mnou byl. Ale kousek mě si myslel, že mu na mě alespoň trochu záleží, takže mě to mrzí. Což je pochopitelné, ne? Jediné, co mě tady drží neztratit rozum jsou knihy, které mi sehnali, takže nic jiného nedělám. Podívala jsem se na hodiny, které byly na stole. Za chvilku měla přijít Theresa, aby mi pomohla se umýt. Od začátku jsme si moc nesedly, protože podle jejích slov, tady nemám co dělat. To dával najevo i její výraz.
Bez zaklepání vstoupila hubená postava s Owenem po boku. Její podpatky se ozývaly při každém styku s podlahou. Na sobě měla krátké tričko, které odhalovalo ploché bříško a bokové džíny. Krátké blonďaté vlasy jí sahaly po ramena a dva přední prameny měla sepnuté vzadu, aby jí nepadaly do obličeje. Založila jsem si stránku a odložila knížku. Owen mi pomohl vstát a odvedl mě do koupelny, která byla naproti přes chodbu. Posadil mě na záchodovou mísu a svlékl ze mě tričko a kalhoty. Přišla jsem si pokaždé nepříjemně, když to dělal, ale nic jiného mi nezbývalo, když už jsem byla ve spodním prádle, tak mě položil do vany, která byla napuštěna příjemně teplou vodou. Na povrchu bylo mnoho pěny, která mi končila pod bradou. S tichým děkuji jsem se uvolnila. Owen odešel a přešla ke mně Theresa, která mi pomohla pod vodou sundat prádlo, kdybych nebyla tak stydlivá, tak by to udělala před Owenem, ale já jsem nechtěla. Tenhle nápad byl můj a jí se moc nelíbil, ale Owen stál při mně. Theresu mi přiřadil Harry, takže jsem to musela respektovat. Ona se mi vysmála, že ruce jako má Owen by na svém těle chtěla cítit každá, hlavně prej při sexu. Její slova jsem na začátku tak vážně nebrala, ale od té doby, co se známe, mi došlo, že ona si srandu nikdy nedělá.„Něco mě napadlo," pronesla do ticha a položila do umyvadla mé mokré prádlo.
„Co?" zeptala jsem se s hrála si s pěnou. Ona si mezitím klekla na zem a ruce položila na okraj vany.
„Obě víme, že tě tady nechci, vlastně nikdo tě tady nechce. Seš jenom přítěž," zopakovala svá slova, tak jako to udělala poprvé. Bolelo to, tohle slyšet, ale měla pravdu.
„Mohla bych tě odsud dostat, ale musí to zůstat jenom mezi námi." Její slova mě překvapila. Věděla jsem, že mě nemusí, ale že mě nemůže až tak vystát, že pomůže se odtud dostat, bylo překvapující.
„Musely bychom počkat na to, až budeš moct normálně fungovat." Její slova mě dodávaly naději, že se vrátím domů, ale jak jsem mohla vědět, že Harry mě nenajde? Pokud se to dozví, bude zuřit, ale vážně chci domů.
„Co Harry?" zeptala jsem se a ona položila svou hlavu na předloktí s volnou rukou přejížděla svým gelovým prstem po hladině.
„Svedu ho z cesty," odpověděla jednoduše, ale neznělo to moc přesvědčivě.
„Navedu ho na špatnou stopu, dokážu přesvědčit okolí, aby si mysleli, že jsi stále s námi. Nikdo po tobě nepůjde, protože my jsme teď hlavním terčem. Co na to říkáš? Jdeš do toho?" zeptala se a podívala se na mě svýma velkýma modrýma očima. Chvíli jsem sledovala její rysy v obličeji, ale ten neprozradil nic, jako ten Haroldův.
„Jdu do toho." Kývla jsem a ona radostně zatleskala.
„Tak fajn!" Postavila se a vzala si do ruky sprchovou hlavici a vlažnou vodou mi umyla vlasy. Nesnášela jsem, když mi někdo něco dělal s vlasy, takže když mi svými nehty zajela do vlasů, aby rozprostřela šampon kousla jsem se do rtu, abych nic neřekla. Chtěla jsem to minule udělat sama, ale podle Owena jsem si mohla stehy potrhat, což si teda nemyslím, bohužel nemám na výběr. Jsem jako hadrová panenka. Podebrala mě pod paží a pomohla mi na nohy. Mé tváře zrudly, tak jako vždycky, když měla pohled na mé nahé tělo. Celou mě opláchla a zabalila do ručníku. Na hlavě mi udělala nepodařený turban a z hromádky, která byla položená v rohu na pračce vzala podprsenku, kterou mi zapnula přes ručník. Ten jsem pak posunula k mému břichu a utřela si mokrá místa. Pomohla mi s tričkem, které bylo opět pánské, takže mi sahalo až pod zadek. Pak mi přes hlavu dala mikinu a pomohla mi ještě s tepláky.
ČTEŠ
Through the Dark
FanfictionPředstavte si, že žijete v rámci možností normální život a z ničeho nic se dozvíte, že vaši rodiče nebyli ti, za které jste je měli. Že jejich minulost vás rozebere na kousky a už nic nebude jako dřív. Kvůli otci ohrožení života a kvůli matce nové...