Otřela jsem si krvavý ret do rukávu od mikiny a jazykem přejela po rance. Najednou se otevřeli dveře a Harry se usadil na sedadlo řidiče a vyjel pryč. V autě bylo zatím ticho a já se obávala nejhoršího. Všimla jsem si, že mu asi není komfortně, ale naštěstí má automat, takže jeho noha odpočívá. Periferním viděním jsem se snažila vyčíst něco z jeho tváře a bylo jasné, že je naštvaný. Jeho oči sledovaly silnici před námi a já se podívala na hodiny, které svítili displeji. Bylo půl jedenácté, netušila kam jedeme, ale vypadalo to, že ne daleko, protože navigace zapnutá nebyla.
,,Nic mi neřekneš?" zeptala jsem se ho, protože jsem byla napjatá a potřebovala jsem to mít za sebou.
,,Co chceš abych ti řekl? Že jsi úplně blbá? Že tohle bylo naposledy? Že jsi ohrozila naše životy?" zasypal mě otázkami, ale nekřičel na mě. Mohla jsem si všimnout, že je na něm vidět únava. Měl viditelné kruhy pod očima, vlasy do všech stran, navíc ho ještě postřelili, kvůli mně.
,,Promiň," řekla jsem a utřela si ret. Tím jak to bylo čerstvé, tak mi trochu krve teklo a jelikož nesnáším chuť krve, tak jsem ji radši utírala.
,,Promiň nic nespraví Felicity."
,,Já vím, ale ty nevíš jaký to je! Unesl jsi mě, absolutně nevím co po mně chceš, netuším proč tu jsem, protože mi nic neřekneš!" křičela jsem na něj a házela rukama okolo.
,,Fajn, co chceš vědět?" zeptal se klidně a já byla v menším šoku. To stačilo jenom tohle? Křičet na něj? Vím, že mi Owen řekl, že brzy budu znát pravdu, ale netušila jsem, že takhle brzy.
,,Proč jsem tady? Proč nemůžu domů?"
,,Jdou po tobě lidi z gangů, hledají tě všude, takže kdybys dnes utekla, tak by tě někdo unesl, zase. A oni by se s tebou nesrali." Jeho odpověď se mi vůbec nelíbila. Namotala jsem si na prst pramínek vlasů a podívala se z okýnka.
,,Proč mě někdo chce? Co je na mě tak zajímavého? Jsem jenom architektka, která chce žít normální život," řekla jsem a dívala se na svůj odraz.
,,Lawrence Bruce Morales," řekl jen a já se na něj nechápavě podívala.
,,Co? Kdo to je?"
,,To je člověk, který zabil stovky lidí, který vládnul gangům ve Španělsku a Portugalsku, ne jenom on, ale i jeho otec, tvůj dědeček. Lawrence podnikal výpravy do Mexika a poté se přestěhoval do Portlandu, kde se usadil a oženil se. Narodili se mu dvě dcery. Bohužel pak začala válka mezi gangy a on musel všechny opustit. Nikdy se se svojí rodinou neviděl, aby je ochránil. Protože ony jsou klíčem k bohatství. Akorát se nejedná o peníze, ale o cenné informace. Jaké to zatím nevíme, ale mohou změnit všechno."
,,Proč mi tohle říkáš?" zeptala jsem se zmateně.
,,Protože Felicity, to je tvůj otec, ani nevíš, z jak mocné pocházíš rodiny." Ta věta, kterou řekl mě rozesmála.
,,Harry můj otec zemřel, když jsem byla malá. Měl autonehodu, byla jsem v nemocnici s mamkou a jmenoval se Jacob Flores a absolutně vůbec nemám sestru, nikdy jsem jí neviděla. Moje máma byla drogově závislá a měla vymytý mozek, takže pochybuju, že by chodila s nějakým chlapem, který vedl gangy." vysvětlila jsem mu.
,,Tvůj otec je Morales. Nedávno nám to potvrdily testy DNA Felicity. Jsem si tím stoprocentně jistý. Jméno tvé matky nikdo neznal, protože jí říkal přezdívkou a když utekla, tak vás si vzala s sebou. Našla si zřejmě nějakého Jacoba, ale tvůj biologický otec to určitě nebyl. Kde je tvoje sestra nevíme, ale snažíme se to zjistit." Jenom jsem kroutila hlavou a snažila se pobrat to, co mi říká. Tohle není a ani nemůže být pravda.
ČTEŠ
Through the Dark
FanfictionPředstavte si, že žijete v rámci možností normální život a z ničeho nic se dozvíte, že vaši rodiče nebyli ti, za které jste je měli. Že jejich minulost vás rozebere na kousky a už nic nebude jako dřív. Kvůli otci ohrožení života a kvůli matce nové...