4. Fejezet - Mit akar tőlem?

1K 78 49
                                    

- Szia Deku - hallottam már mögülem a hangját, s ahogy elhagyták e szavak ajkait, lelökött az ágyra.

U-ugye nem..?

- K-kacchan... Mit csinálsz? - nyöszörögtem, miközben próbáltam magamról lefejteni izmos karjait. Nem válaszolt.

Tovább próbálkoztam, de mind hiába. Egyre jobban és jobban mászott rám. Én eközben megkíséreltem azt, hogy kimásszak alóla, de így még jobban neki kedveztem. Ahogy ezt észre vette kaján vigyor kúszott ajkaira, majd odahajolt a fülemhez:

- Ne mocorogj, vagy gondoskodom róla, hogy meg se tudj moccani - suttogta kéjes hanglejtéssel a hallószervembe, majd belefújt. [Írói megj.: Gomene', de nem találtam másik szinonímát a "fül" szóra ><]

- K-kacchan...

- Shh~ - tette a szám elé mutatóujját - Ne beszélj.

- D-de... - néztem félve a felettem lévőre.

- Semmi "de". Nem ellenkezhetsz, akárhogyan is akarsz - rántott magához az ingem gallérjánál fogva - Hiszen én vagyok a gazdád. Vagy talán... - gondolkodott el egy percre - Azt akarod, hogy megbasszalak? - nyalt végig felső ajkán a szőke, amire csak nyeltem egyet.

Igazából szerettem volna vele szeretkezni, de csak úgy, ha tudja, hogy tiszta szerelemből és szeretetből csináljuk. Mert mindig is arról álmodtam, hogy milyen jó lenne az, amikor forró csókkal lepi el az egész testemet. Milyen lenne az, amikor minden érintése után szinte sisteregne a bőröm. Szóval én nagyon szeretném, de nem akarom úgy érezni magam, mint hogyha csak a játékszere lennék.

- K-kacchan... Én ezt n-nem akarom... - nyöszörögtem.

- Te nem, de ez igen - ragadta meg vigyorogva a férfiasságom Bakugou.

- D-de Kacchan... Én ezt nem AKAROM! - ordítottam torkom szakadtából, majd a képességem segítségével kiugrottam a nyitott ablakon.

Bakugou szemszöge:

- Cseszd meg - morogtam - Itt lett volna a lehetőség, hogy elmondjam neki az iránta táplált érzéseim, erre elcseszem.

Hanyagul vetettem magam az ágyra, majd belegondoltam, hogy életem kibaszott nagy szerelme itt feküdt percekkel ezelőtt. Mélyen szippantottam be Deku jellegzetes illatát. [Írói megj.: Majdnem szagot írtam😂]

- Francba - mormogtam magamban, miközben már a névjegyzékbe keresgéltem a vöröske száma után - Fel kell hívnom Kirishimát.

Nem kellet sokáig várnom, hogy felvegye.

- Szia Bakubro!

- Hali. Mielőtt azt gondolnád, hogy segítséget kérek tőled, elmondom, hogy nem - jelentettem ki.

- Uhh, komoly téma lehet ha így beszélsz. Midoriyáról van szó, nemigaz?

- Igen.

- Mondj el mindent, ami csak történt.

- Felhívtam magamhoz a kis szarost, és nem bírtam tovább, így rávetettem magam. Ennyi - sóhajtottam egyet.

- Hmm... Szerintem mondd el neki mit érzel. Így te is megnyugodhatsz meg ő is.

- CSAK NEM AZT GONDOLOD, HOGY ÉN FOGOK ODAÁLLNI AZ A HÜLYE NYOMI ELÉ AZZAL, HOGY: "DEKU LESZEL A BARÁTOM?" ?! - keltem ki magamból.

- Chill Bakubro, chill. Nem ezt mondtam. Csak azt, hogy menj, és mondd el neki mit érzel.

★ Sᴇᴄʀᴇᴛ Lᴏᴠᴇ ★ (𝖡𝖺𝗄𝗎𝖽𝖾𝗄𝗎) [BEFEJEZETT✔]Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt