9. Fejezet - Ne legyél szégyenlős

955 62 114
                                    

❗Figyelem!❗
Ebben a fejezetben "enyhén" +18 tartalmat találhattok.
Aki nem bírja tekerjen vagy lapozzon a "Time Skip" -et jelző jelhez (♠). Előre szólok, hogy szerintem akkor ezt el se olvasd, mert most NEM TÖRTÉNIK MEG a szeretkezés, csak utalás lesz rá.
De be is fejeztem a locsogást.

Jó szórakozást és fangörcsölést!💥

Ahogy beértem a fürdőbe, eléggé furcsa hangok ütötték meg a fülem. Tudtam, hogy csak Deku van lent, de mit csinálhat?

Tudom, hogy ez illetlenség, de muszáj volt elhúznom a függönyt, hogy lássam mit is művel a nyomorék.

Hát nem hittem a szememnek...

Bakugou szemszöge:

Deku ott állt a zuhanykabin szélénél, és éppen magának verte. Azonnal visszahúztam a függönyt, és elkezdtem hallgatózni.

– K-ki van ott? – szólalt meg félve brokkoli, majd kinézett a kabinból, de nagy szerencsémre nem látott meg – Huh, oké – sóhajtott fel, majd magára rántotta a zuhanyfüggönyt, és tovább folytatta saját maga kielégítését.

Nagyon sokáig gondolkoztam azon, hogy ne tépjem-e le saját magamról a ruháimat, és bemenjek-e Dekuhoz. Gondolatmenetemet a szóban forgó személy hangja szakította meg.

– Ahh~... Kacchan... – sóhajtozott a zuhany alatt. [Írói megj.: Uhh, ezt elég bizarr volt leírni]

Nekem itt telt be a pohár. Lekapkodtam magamról a ruháimat, és óvatosan a brokkoli mögé osontam. Amint teljesen mögé értem, átkulcsoltam derekán karjaimat, és a fejemet a nyakhajlatába temettem.

– Nocsak, nocsak, nocsak – suttogtam a fülébe gúnyosan.

– Jézusom! – ugrott ki az ölelésemből a zöld hajú – K-kacchan... Te meg mit keresel itt?

– Fürdeni akartam, amikor meghallottam valakinek a hangját, ahogy a nevemet nyögi és közben maszturbál, így nem állhattam meg és engedtem a kísértésnek, hogy megnézzem ki az akinek ennyire édes a hangja – nyaltam meg Deku fülcimpáját, amire ő csak összerezzent.

– K-komolyan Katsuki? És most mit akarsz velem csinálni? – nézett rám félősen.

– Én semmit nem akarok. De te beakarod fejezni amit elkezdtél, vagy tévedem? – mondtam drámaian.

– De előtted nem fogom kielégíteni magam – vágta be a durcát Deku.

– De. Mivel még mindig a háziállatom vagy – nyaltam végig kiszáradt ajkaimon.

– De Kacchan ez kínzás! Meg le is bukhatunk! – ellenkezett tovább.

– Nem fogunk – húztam egy kaján vigyorra ajkaimat, majd magamra csavartam a törölközőm is kimentem a nappaliba. [Írói megj.: A "Felelsz vagy mersz"-ezés után visszament mindenki a koliba]

– Kacchan ne! – kiáltott utánam a brokkolim.

– De. Mert csak azt hiszik, hogy megerőszakollak vagy valami mást csinálok veled – vetettem oda neki, majd folytattam utam a nappaliba.

Amint leértem mindenkinek a tudtára adtam, hogy senki nem jöhet be a fiú fürdőbe, amíg én és Deku ki nem jöttünk, majd visszaszaladtam a csak rám váró zöldikéhez.

– Akkor Deku? – támaszkodtam meg a falnál, majd végigmértem az előttem állót.

– K-komolyan azt akarod, hogy itt előtted kiverjem? – nézett rám szégyenlősen.

★ Sᴇᴄʀᴇᴛ Lᴏᴠᴇ ★ (𝖡𝖺𝗄𝗎𝖽𝖾𝗄𝗎) [BEFEJEZETT✔]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant