– De ki volt az, aki így állította be, hogy kik legyenek a gonosztevők? – gondolkozott el Deku.
– Jó kérdés Midoriya – nézett Dekura a Hegyhajú.
– Folytathatom?! – firtattam szarkasztikusan, mire a két jó madár csak bólintott – És akkor esett ránk a ketrec. Később pedig mi ketten Dekuval félrevonultunk, hogy terveim szerint jól seggbe rakjam, de te megakadályoztad ezt. Elkezdtél mindenféle szarságokról áradozni, és igazából ennyi.
– Ez most komoly? Idézőjelesen elárultam a legjobb osztályt? – esett kétségbe Kiri.
– De van még valami – mutatta fel a mutatóujját a zöld hajú – YaoMomo mindig úgy artikulált, ahogy te.
– Amikor beszéltem?
– Igen. Nem történt semmi különös vagy furcsa veled Kiri-kun? – kíváncsiskodott a fiú.
– Hát... Attól függ, hogy mi számít különösnek vagy furcsának... – vakarta meg a tarkóját Kiri, amennyire tudta – Egyébként ki tudtok jönni. De csak ti, nehogy valami gyanús legyen Todorokiéknak.
– De hogy jöjjünk ki? – értetlenkedtünk Dekuval.
– Ott van fent egy elrejtett szellőző. Azon gyertek ki – magyarázta Kirishima.
– ENGEM NE UTASÍTGASSÁL FURAHA-
Nem tudtam befejezni, mivel Deku behúzott a szellőzőbe. Óvatosnak kellett lennünk, mivel bármit meghallhatnak.
Amikor kiértünk a szellőzőböl, elkezdtük kiszabadítani Kirishimát.
– Hé, te nem hallasz valamit?
– De. Gyere, nézzük meg!
Most mi lesz?!
Bakugou szemszöge:
Mind a hárman ijedten meredtünk a kihalt folyosóra. Először csak annyit láttunk, hogy valakik jönnek, aztán már a kezükben lévő késeken akadt meg a szemünk.
– Futás – suttogta Kirishima.
– De hova? Itt nincs semmi búvóhely – mérgelődtem.
– Kacchan nézz le – mutatott a földre Deku.
Amint lenéztem, egy csapóajtót pillantottam meg. Eléggé meglepődtem, mivel nem éreztem volna. Deku megérintette a kezem, hogy másszak le, mire én csak bólintottam egyet. Deku szépen lassan lecsukta az ajtót, majd leugrott a karjaimba. Nem mondom, hogy nem volt nehéz, de azért megtartottam. A zöldike csak egy apró csókot nyomott ajkaimra, majd szorosan hozzám bújt.
Kirishima alig tudta visszatartani az ölelkező rohamát. De hiába próbálta, muszáj volt megszorongatnia minket.
– Kirishima engedj már el! – próbáltam szabadulni a vöröske szorításából.
– B-bocsánat Bakubro – mosolyodott el kínosan Eijiro, majd elengedett minket.
– Na végre – vettem egy mély lélegzetet, de rögtön az orrom és a szám elé kaptam a kezem – Mi ez az undorító szag?!
– Szerintem egy csatorna rendszerben vagyunk – találgatott Deku.
– Lehet. És ez hova vezethet? – kérdeztem.
– Nem tudom – sütötte le a szemét a fiú.
– Huh? Jól hallottam? – fordultam idegesen Kirishima felé – Nem tudod hova vezet?! Akkor meg mi a fasznak hoztál le ide?! – rázogattam meg Kirit, mire Deku lefogott.
YOU ARE READING
★ Sᴇᴄʀᴇᴛ Lᴏᴠᴇ ★ (𝖡𝖺𝗄𝗎𝖽𝖾𝗄𝗎) [BEFEJEZETT✔]
FanfictionMidoriya Izuku már vagy 1 éve elment egy hosszabb idejű gyakornoki programra Mirio Togatával. De gyakornoki program ide, gyakornoki program oda, a zöld hajú fiú csak egy valakire tudott gondolni. Bakugou Katsukira. A fiú már kiskoruk óta terrorizált...