21

302 4 0
                                    

Rano obudziłam się cała obolała, rzęsy są posklejane przez płacz . Szybko ubrałam się i skierowałam do kuchni aby porozmawiać z przyjaciółmi .
Prz: hej T/i jak się trzymasz?
T/i: tak samo jak wyglądam czyli słabo
K: jedź do szpitala i porozmawiaj z Maćkiem
T/i: przecież wyparł się mnie i dziecka !
Prz: kiedy wyszłaś porozmawialiśmy z nim i da sobie wszystko przypomnić...
T/i: jadę
Wsiadłam w samochód klaudii i pojechałam do szpitala po czym od razu skierowałam się na sale ukochanego. Maciej jeszcze spał , rozjaśnione włosy opadały mu na czoło ,był taki bezbronny i słodki. Miałam ochotę wplątać się w jego ramiona i nigdy ich nie opuścić ale wiedziałam że nie powinnam ponieważ mógłby się speszyć. Usiadłam na krześle koło niego i zaczęłam jedną ręką odgarniać mu włosy z czoła , drugą zaś głaskałam mój zaokrąglony brzuszek. Tak zatraciłam się w tym że niezauwałyłam jak chłopak się obudził...
M: hej...przepraszam za wczoraj
T/i: hej , przepraszam zapatrzyłam się
Natychmiast zabrałam rękę z jego czoła
M: czemu ją zabrałaś?
T/i: nie pamiętasz mnie niechce aby było to dla ciebie niekomfortowe , kiedyś bardzo to lubiłeś
M: pomożesz mi sobie wszystko przypomnieć? Chciałbym ale sam nie dam radę prosze...
T/i: po to tu jestem zabierajmy się do roboty...czego chcesz wiedzieć
M: opowiadaj jak uważasz
T/i: poznaliśmy się pięć lat temu na zawodach motocrossowych od razu zaiskrzyło między nami. Zaproponowałeś mi prace w swoim teamie którą przyjęłam , widywaliśmy się często zacząłeś mnie zapraszać na randki i w końcu spytałeś o związek . Cztery miesiące temu poleciałam do Korei na kursy medyczne i mieszkałam u brata i jego zespołu. W czasie gdy tam byłam Ex mnie porwał , spłodziliśmy naszą kruszynkę . W dzień kiedy po zawodach w Hiszpanii wróciłam do Wrocławia oświadczyłeś mi się i dowiedziałeś się że zostaniesz ojcem. Wróciłam do Korei aż pewnego dnia dostałam telefon o wypadku od razu tu przyleciałam...
M: dziękuje że mi to opowiedziałaś ...który to miesiąc?
T/i: prawie czwarty , za kilka dni mam wizytę więc dowiem się czy będzie chłopcem czy dziewczynką
M: nie mogę uwierzyć że będę ojcem i mężem mimo że nadal mało pamiętam wierze ci . To trochę dziwne pytanie ale mógłbym dotkąć brzuszka?
T/i: Maciej głuptasie to twoje dziecko, mimo że nie pamiętasz nadal jesteś tym samym Maćkiem w którym się zakochałam...
Maciej niepewnie położył rękę na moim brzuchu, zaczął go delikatnie gładzić przy czym uśmiechał się od ucha do ucha...

Kobieta w męskim świecie Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz