#20

46 2 0
                                    

- Kocham ją najmocniej na świecie-powiedziałem to i usłyszałem, że ktoś wszedł do pokoju. O boze mam nadzieję,że to nie Maja, jeszcze nie teraz, odwróciłem się a to była...

Była to na moje szczęście Sylwia.
-Bartek w końcu to przyznałeś -powiedziała i nagle spojrzała na Artura- co on tu robi?
- Stoje jak widać- zaczął się śmiać- a tak na serio przyszedłem powiedzieć Bartkowi, że ma się ogarnąć i powiedziec Maji co czuje.
- Dlaczego? Przecież Ty jesteś z Mają a mówisz mu, że ma wyznać jej miłość?- pytała dalej nie rozumiejąc niczego.
- Artur już nie jest z Mają więc mi to powiedział- postanowiłem jej to wytłumaczyć.
- Okej, ja muszę się zbierać ale do zobaczenia na karaoke i pamiętaj nie zepsuj tego- pożegnałem się z Arturem i gdy wyszedł Lipa zaczęła mi zadawać tysiąc pytań na sekundę.
- Więc jaki masz plan na wyznanie jej miłości? - zapytała rozmarzona Sylwia.
- Zabiorę ją na pomost i wyznam jej co czuje a potem zapytam czy zostanie moją dziewczyną-odpowiedziałem
- I to tyle? Nic niezwykłego? Jeszcze brakuje żebyś ją zaprosił przez SMS- powiedziała trochę zbulwersowana
-Wsumie pomyślałem, że wezmę jeszcze gitarę i jej coś zaśpiewam a co do zaproszenia to przed kolacją wrzucę jej list przez drzwi- powiedziałem a Lipa mnie przytuliła, powiedziała, że trzyma kciuki i poszła do obozowiczów. Od razu napisałem list oraz też poszedłem do obozowiczów.

Pov Maja

Zajęcia z social mediów były kozackie. Prowadziła je Zosia i Domino. Dużo się dowiedziałam na temat prowadzenia social mediów i napewno wykorzystam to w przyszłości. Po zajęciach wróciłyśmy z dziewczynami do pokoju gdzie porobiłyśmy sobie fotki na pamiątkę. Podczas naszych wygłupów przy robieniu zdjęć nagle pod drzwiami pojawiła się kartka na której było napisane "Dla Mai". Otworzyłam kopertę w której był liścik o treści:

"Ty i ja pomost na plaży o 19:30, powiem Ci coś bardzo ważnego. Bartek"

Nie powiem ale bardzo się zdziwiłam tak samo jak dziewczyny. Po tym postanowiłyśmy przygotować mi strój na spotkanie z Bartkiem j przy okazji na karaoke. Wybrałyśmy beżową, letnią sukienkę i do tego brązowe sandałki w stylu boho. Po tym poszłyśmy na kolację bo byłyśmy bardzo głodne. Po kolacji poszłyśmy z dziewczynami do pokoju, gdzie się przebrałam, Sandra mnie pomalowała oraz Agata mi zrobiła mi loki. O 19:20 byłam już gotowa, wzięłam jeszcze tylko telefon i wyszłam kierując się w stronę pomostów. Gdy już doszłam do pomostów, Bartek już tam siedział. Podeszłam do niego i usiadłam obok.
- Hej, dziękuję, że przyszłaś- powiedział
- Nie musisz dziękować, ale po co chciałeś się tu spotkać?- zapytałam
- Bo muszę Ci coś ważnego powiedzieć ale najpierw chce Ci coś zaśpiewać- i zaczął śpiewać tą chwilę- zamknęłam oczy i wsłuchiwałam się w głos chłopaka, nim się obejrzałam Bartek skończyć już śpiewać.
- Maja, jesteś dla mnie bardzo ważna i muszę Ci coś powiedzieć- powiedział niepewnie
-Ty też jesteś dla mnie ważny, ale co chcesz mi powiedzieć?
- Kocham spędzać z tobą czas, widzieć twój piękny uśmiech, nienawidzę gdy płaczesz i jesteś smutna, odkąd cię poznałem jestem szczęśliwszy i Maju po prostu kocham cię- powiedział a ja byłam w szoku, że on mnie kocha.
- Wiem, że to może za wcześnie ale czy zostaniesz moją dziewczyną- nie odpowiedziałam tylko go pocałowałam a on oddał pocałunek. Marzyłam o tej chwili odkąd się w nim zakochałam.
- Nawet nie wiesz jak jestem szczęśliwy- powiedział i mnie przytulił. Po chwili poszliśmy na karaoke które miało zacząć się za 5 minut.
- Pokazujemy, że jesteśmy razem czy jeszcze nie? - zapytał co było kochane
- Jeszcze nie, może jutro ale nie teraz, jedynie możemy powiedzieć przyjaciołom- powiedziałam
-Okej- odpowiedział i pocałował mnie w czoło. Gdy weszliśmy do namiotu Bartek poszedł do Artura a ja do dziewczyn.
- Dziewczyny, nie zgadniecie co się stało- prawie wykrzyczałam z radości
- Jesteś z Bartkiem? - zapytała Sandra
- Tak- powiedziałam a dziewczyny mnie przytuliły
- Nawet nie wiesz jak się cieszymy- powiedziała Agata
I po tej krótkiej rozmowie poszłyśmy do wszystkich. Na karaoke było bardzo fajnie dużo osób śpiewało, w tym ja z dziewczynami, z Bartkiem oczywiście nie pokazując, że jesteśmy razem, z Arturem i oczywiście z Sylwią. Miałam już wychodzić z karaoke ale zatrzymał mnie Artur.
- Hej Maja, gratulacje mam nadzieję, że będziesz szczęśliwa- powiedział a ja wystraszyłam się, że wszyscy wiedzą- nie martw się nikt nie wie, ja po prostu zmotywowałem Bartka do tego więc wiem- powiedział a ja byłam w szoku
- Dziękuję Ci za to i mam nadzieję, że możemy być przyjaciółmi- powiedziałam
- Jasne, że tak ale obiecaj mi, że będziesz z nim szczęśliwa- powiedział a ja go przytuliłam. Poszłam do pokoju ale przed drzwiami nagle ktoś zakrył mi oczy.
- Zgadnij kto to- powiedział
- O boze może to ten piosenkarz Bartek Kaszuba-zaczęłam skakać i udając taki fangirl
- Dobra stop a teraz cie zabieram- i pociągnął mnie za rękę w stronę swojego pokoju.
- Chce iść spać Bartek- powiedziałam zmęczona
- No to idziesz- powiedział i rzucił na mnie swoją koszulkę
- Okej- odpowiedziałam i założyłam koszulkę, położyłam się obok Bartka, wtuliłam się w niego.
- Dobranoc, kocham cię- były to ostatnie słowa które usłyszałam bo od razu zasnęłam.



W końcu doszliśmy do momentu gdzie Maja i Bartek są razem. Cieszycie się z tego czy woleliście Maję z Arturem? Mam nadzieję, że rozdział wam się podobał i do kolejnego rozdziału.

Kaszubovska

Całkiem inny~B.K//Zakończona Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz