CAPITOLUL 6-Kio

15 4 0
                                    

"Kio Sato "

"Nu îmi amintesc să fi iubit ceva mai mult decât iubesc dansul. Toată viața mi-am dedicat-o pasiunii mele și pe zi ce trece îmi urmăresc progresul.
Dansez de la 7 ani și pe tot acest drum am fost susținut de tata.
Tata este pe departe cel mai mare critic al meu,pot spune că este mai aspru decât instructorul meu de dans,dar cred că de asta am nevoi pentru o carieră de succes.
Am nevoie de cineva care să îmi vadă greselile și să mă taxeze pentru asta. Are o vorbă celebra pe care mi-o spune când este nervos "dacă nu ești în stare să faci doi pași,trebuia sa te faci bancher".Îmi petrec  în fiecare zi ,minim 4 ore în sala de dans ,merg la concursuri și am câștigat și câteva premii. Muncesc din greu pentru că vreau să fiu cel mai bun. Când le spun oamenilor că vreau să continui cu dansul și după terminarea liceului,mă iau în râs. Ei nu înțeleg și încep să îmi aducă sute de argumente, de ce nu ar trebui să fac asta,să îmi aleg un job serios,spun ei.
De ce am ales această facultate?
Vreau să le demonstrez tuturor că dansul nu este doar o pasiune stupidă și vreau să îl fac pe tata să fie mândru de mine. Să îi arăt că nu am muncit degeaba în toți acești ani și că nu îl voi face de rușine.
Care este modelul meu în viață?
Oamenii care m-au inspirat să mă apuc de acest sport sunt cu siguranță Mikhail Baryshnikov, cel mai bun balerin care a urcat pe scenă vreodata,Rudolf Nureyev,Joaquin Cortes și Vaslav Nijinsky"

Septembrie 2019

Alergăm prin ploaie Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum