Alex
-Trebuie să mă apuc urgent de scenariu, mă plâng iar la Mattia,a treia oară în dimineața asta.
- Ce ar fi,în loc să te plângi la fiecare două minute , să te apuci de treabă? îmi răspunde el plictisit,iar eu îmi dau ochii peste cap.
De parcă este atât de ușor să alcătuiești o scenetă în două săptămâni.
-Probabil voi reinterpreta una din poveștile mele vechi,voi adauga mai multe dialoguri și o voi alcătui în acte și scene,altfel nu îmi imaginez cum aș putea termina într-un timp atât de scurt,spun și îmi las capul pe birou.
- Căcat,spune Mattia nervos
- Ce ai pățit?
Își aruncă nervos telefonul în pat și își scoate din pachet încă o țigare.E treaz de o oră și deja a fumat patru țigări. Dacă o ține tot așa,nu apucăm să absolvit împreună.
- Tata m-a înscris voluntar în pisa ta.
Mă bufneste râsul instantaneu. Bătrânul, mereu reușește să îl scoată din sărite pe Mattia și să îl țină în priză mai mereu.
-Karma,pritene. Hai să mergem,începe distracția.
Îmi iau ghiozdanul și mă pregătesc moral pentru anul ce urmează.
E o facultate uimitoare , profesorii sunt drepți și își dau silința să ajungi ceva în viață,dar când îi văd pe toți "artiștii" ăștia de doi lei ,îmi vine să vomit.
Mattia ,a rămas în spatele meu să vorbească cu Dorothy. Ambiția lui de anul ăsta e să o combine.
Am observat că e încălțată cu niște sandale negre care îi strică tot farmecul .
Trebuie să îl găsesc pe profesorul de literatură, pentru a vorbi despre scenetă cu el.
-Alex!aud un strigăt in spatele meu.
O observ pe Abana care aleargă spre mine ,abia mai respirând.
De cât timp se ținea după mine,de a obosit așa tare?
-Hei!
O salut cabd ajunge lângă mâine, iar aceasta îmi zâmbește și dă din cap în semn de salut.-S-a întâmplat ceva?
Mă uit la ea și poartă o pereche de pantaloni de trening și o bluză gri.
Probabil a pățit ceva de este atât de neglijentă cu ea. Plus că arată de parcă nu a dormit seara trecută.
Ținând cont că am stat cu ei pe clădire până după miezul nopții, cred că pot înțelege aspectul ei și faptul că arată de parcă vine de la o bătălie.
-Aseara,după ce am plecat,Mattia a venit cu mine și ne-am mai plimbat puțin.
De ce îmi spune mie toate astea? Adică i-am văzut plecând împreună și aș plecat și eu cu ei ,dar a durat mult să scap de Sabrina.- Ideea este că atunci când a plecat,în buzunarul de la spate avea o seringă.
Mă uit derutată la ea. Ce încearcă să-mi spună?
-Ai idee de ce?
Dau din cap negativ și îi evit privirea.
Mattia nu mi-a spus niciodată că ar avea vreo problemă, iar asta m-a pus mult pe gânduri.
CITEȘTI
Alergăm prin ploaie
General FictionNe editată * Șapte caractere diferite sunt aduse la un loc pentru a forma o echipă de elită a facultății de arte din Londra. Șapte povești dureroase de viață încearcă să își găsească pacea una alături de cealaltă. La fiecare pas este cat...