Ce e cu sărutul ăsta?

13 3 0
                                    

Kio

    Facultatea asta e alcătuită din mai multe clădiri gigantice .

    Probabil curtea facultății este mai mare decât cartierul în care stăteam înainte să vin aici.

    Am decis să mă plimb puțin, după ce Young m-a abandonat pentru ceva studenta venită din Polonia.

    Am intrat într-o încăpere care avea niște geamuri imense,undeva la etajul cinci ,iar priveliștea era superbă.

   Câteva suspine îmi atrag atenția, iar când îmi întorc capul spre sursa zgomotului,observ o siluetă feminină, care privea pe unul dintre geamurile imense.

    Mă îndrept cu pași mărunți către ea,pentru că nu vreau să îi un dubios și observ că este Aurora,prietena nesuferitei care a venit la noi,aproximativ acum două ore.

   -Hei,ești bine?

    O întreb încet pentru că nu vreau să se sperie , dar aceasta tresare.

   -Ăm,da. Nu te-am auzit intrand,îmi spune ea suspinand.

    Își șterge lacrimile cu podul palmei și își îndreaptă privirea către mine.

   -Ai nevoie de un șervețele?

     Chiar nu știu ce aș putea să îi spun.

      Prefer să nu îi spun întrebări sau să mă bag în spațiul ei personal,asa că păstrez o mică distanță între noi.

   -Nu mai suport, izbucnește ea

    -Vreau pe cineva care să mă iubească așa cum o iubea Noah pe Allie.  Cineva care să îmi dea o îmbrățișare.

    Mă duc către ea și îmi deschid brațele, iar aceasta așteaptă câteva secunde și mă trage într-o îmbrățișare strânsă. 

    Începe să plângă și mai tare și își lasă capul între scobitura dintre gâtul și umărul meu.

   Uite-mă la aproximativ unu dimineața  consolând o străină. Totuși,cine sunt Allie și Noah?

   -Te pot ajuta cu ceva,o întreb după o perioadă de timp,pentru că realizez că stăm îmbrățișați de câteva minute .

   -Îmi pare rău ,îmi spune ea și se desprinde din îmbrățișare.

   -Este vorba despre fostul meu iubit. Are pe cineva nou. Nu m-ar deranja neapărat asta,dar a început să îmi trimită niște mesaje în care mă amenință.

   Mă uit la ea și mă încrunt puțin.  Nu inteleg de ce se întâmplă asta atât de des.

    Adică după ce termini o relație,cel mai bine ar fi să lași loc de bună ziua pentru acea persoană, nu să o faci să te urască.

   -Cum adică te amenință?

     Aceasta lasă capul în jos și se așează pe podeaua din lemn a camerei.

   -Are niște poze cu mine. A spus că le va posta peste tot dacă mă mai vede cu vreun baiat.

   Îmi spune ea și își lasă capul între mâini.

   -Poate că ar trebui să ceri ajutor. Să explici situația înainte să fie prea tarziu.

    Nu prea știu ce aș putea face in această situație,poate o va ajuta micul meu sfat.

   -Îmi e prea rușine.  Nici nu știu ce mi-a venit să-ți spun ție toate astea,nici măcar nu te cunosc, îmi spune și începe să mă privească din nou.

Alergăm prin ploaie Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum