Ciocolata

9 3 0
                                    

Abana

      'Vi la cantină?'

     Îi trimit mesaj Avei și aștept răspunsul ei.

     -Bună,ciocoloțică !

     Îmi întorc capul și îl văd pe Ryland cum zâmbește prostește la mine.

     - Cum mi-ai spus?

     Ciocoloțică? Nu am putut niciodată să îl suport pe Ryland.

    De fiecare dată când îl văd îmi vine să îl strâng de gât.

     - Nu ești tu ciocoloțica mea?

      Mă întreabă și are zâmbetul ăla tâmpit pe față.

     - Dumnezeule ,ce vrei? Întreb exasperată și sper să dispară cât mai repede.

     -Dau o petrecere în weekend , cheamă pe cine vrei,spune și îmi face cu ochiul .

     -Vedem ,spun și chiar nu sună rău.

     -Ok ,spune și mă pupa pe obraz.

      Nu mă asteptam la asta. Mă  uit la el iritată ,iar el îmi face cu mana  și se îndepărtează.

      Simt un bâzâit în buzunar și pot să ghicesc că este un mesaj de la Ava.

      'Nu stiu cum să ajung la cantină :)'

      Îmi amintesc cum eram și eu la fel de derutată în prima mea săptămână de facultate,iar acest gând mă face să zâmbesc.

      'Unde esti? Vin să te iau'

      În mai puțin de un minut primesc un alt mesaj.

      'Ava❤ send a picture'

      Nu este departe de aici așa că grăbesc pasul pentru a ajunge mai repede la ea. Îmi este super foame.

     O văd stând cu spatele la mine ,asa că deși să o bat pe umăr.

    Se întoarce cu fața la mine și îmi zâmbește.

    - Ce faci? O întreb și pplecăm împreună spre cantină .

     -Bine,tu?

     Ajungem în cantină și ne așezăm la o masă liberă.

      -O bine, m-a invitat Ryland,un băiat de la actorie,la petrecerea din weekend-ul ăsta.

    Ea dă din cap și bagă un morcov în gură.

    -Vrei să mergi cu mine?

    O întreb și își ridică privirea către mine.

    - Nu am fost invitată, spune și ridică din umeri.

     - Nu așa funcționează petrecerile de la frăție,îi spun și îi zâmbesc.

     Mai are atât de multe de învățat, iar eu sunt aici pentru asta. Profesorul ei particular.

       - Ei cheamă câțiva oameni,se duce vorba mai departe și așa află toată lumea.

             Mâncarea de la cantină de obicei nu este bună, dar astăzi chiar îmi place.

         - Nu știu,vedem. Oricum,tocmai mi-am găsit o ocupație,îmi spune și își lasă capul într-o mână.

        -Adică? După fața ei nu este prea încântată de noua ocupație.

        - M-am înscris ca voluntar în producția piesei de început de an,spune și își freacă tâmplele.

       -Și nu voiai? Eu vreau să dau audiție pentru ea.

       Se uită la mine și îmi zâmbește scurt.

      -Mi-a sugerat proful de literatură,spune cu o față chinuită.

    Mă pufnește instantaneu râsul. Îmi povestește toată întâmplarea și nu pot să-mi dau seama cum este atât de împiedicată.

         - De obicei nu sunt atât de dobitoacă,dar cu el am vorbit de două ori și probabil mă crede cea mai mare odioasă,spune și își lasă capul între mâini.

           - Hmm,ridic o sprânceană către ea și începe să se agite imediat.

          --Nu asa cum crezi tu,spune și începe să gesticuleze excesiv și să se înroșească la față.

           Sigur că nu așa cum cred eu...

       -E ok să ai fantezii cu proful. Jumătate din elevele din facultatea asta au,iar cealaltă jumătate nu l-au văzut.

      Începe să râdă,aproape ieșindu-i sucul pe nas.

  
   

      

Alergăm prin ploaie Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum