Sukhada
- Nu pot să cred că nu ai mai mâncat lasagna, până acum.
Sabrina gesticulează dramatic , făcând faptul că nu am mai mâncat niciodată lasagna,cea mai mare tragedie.
Îmi dau ochii peste cap și mai iau o furculiță de lasagna.
Îmi aud telefonul sunând, iar când văd pe ecran numele Lexi,ignor gândul de a răspunde.
- De ce nu răspunzi?
Sabrina vorbește cu gura plină și se apleacă să vadă cine ar putea fi persoana pe care o ignor.
-Pe tine nu te-au învățat ai tăi să respecți intimitatea altora?
Trag telefonul mai aproape de mine. Apelul se închide ,iar eu sunt fericită că am rezistat tentației de a răspunde.
-Deci cine e Lexi asta? Spune și îmi zâmbește inocent.
Probabil vrea să ignor faptul că își bagă nasul unde nu-i fierbe oala.
-O fostă,spun și mă ridic de pe pat.
-A cui? Mă întreabă curioasă și se pune pe burtă,cu fața spre mine și cu capul sprijinit în mâini.
-A mea,ridic din umeri și îmi scot câteva schimburi din dulap.
Trebuie să îmi fac neapărat un duș,dar am tot amânat pentru că nu suport baia la comun.
-O.M.G ,spune și se ridică în genunchi pe pat.
Mă uit la ea confuză. Nu era logic deja?
-Îți plac fetele? Mă întreabă entuziasmată, de parcă ar fi aflat că am câștigat la loto.
- Da. Nu era logic?
Până acum m-a chestionat despre jumătate din băieții din facultatea asta și nu m-a interesat nici măcar unul.
Credeam că s-a prins. Doar că nu am vrut să vorbesc foarte mult despre asta ,pentru că unii pot avea o problemă cu asta.
Nu înțeleg sincer de ce,dar unii nu suportă comunitatea lgbt.
Consider că cel mai important lucru în viață este să faci ce iubești.
Dacă stai să asculți regulile societății îți vei risipi viața și ai numai una.
- Nu mă așteptam,spune și se ridică de pe pat. Îți place de mine?
Mă uit la ea și mă amuză maxim. De fiecare dată când află cineva că fac parte din lgbt asta e prima întrebare sau dacă e genul meu
- Dacă îmi plac fetele,asta nu înseamnă că îmi plac toate fetele. Nu ești genul meu,îi spun și mă întorc iar către dulap.-Inseamnă că nu ai gusturi,spune și mă pufnește râsul.
-Mergem în weekend la petrecere?
Schimbă subiectul și vine în fața mea uitându-se la mine cu ochi de cățeluș.
-Ți-am spus că nu îmi place să merg la petreceri.
Fata asta dacă ar putea douăzeci și patru din șapte ,și-ar petrece timpul prin cluburi,petreceri și cafenele.
-Te mai gândești?
Mă mir că nu se milogește până cedez. Așa că dau afirmativ din cap.
CITEȘTI
Alergăm prin ploaie
Fiksi UmumNe editată * Șapte caractere diferite sunt aduse la un loc pentru a forma o echipă de elită a facultății de arte din Londra. Șapte povești dureroase de viață încearcă să își găsească pacea una alături de cealaltă. La fiecare pas este cat...