Capitolul 10

23 4 0
                                    

Sukhada

    Puteam să jur că mi-am împachetat și agendă,dar o caut de peste 40 de minute și nu am gasit-o.

    -Repede! Îmbrăcarea, mergem la o petrecre.

    Colega mea intra în cameră și începe să țopăie pe patul meu.

     Se comportă de parcă ne-am cunoaște de ani de zile,dar realitatea este că ne știm de două ore.

     Oricum cred că fata asta suferă de ADHD* .

    În astea două ore de când o cunosc,nu am văzut-o câteva minute să stea într-un loc.

    Eu sunt opusul ei. Mie îmi place să fac poze, să citesc,să mănânc și să dorm.

    Nici acasă nu aveam o viață socială prea activă și eram foarte bine,nu vreau să schimb lucrurile acum.

   -Nu vin,îi spun și nu mă întorc către ea.

    -Oh,haide. Ne vom distra. Bem ceva și dacă  nu îți place ,nu voi insista să stai,spune și îmi întorc capul  spre ea.

   Cred că este prima dată când vorbește pe un ton normal. Până acum folosea un volum atât de tare când vorbea ,încât m-a luat durerea de cap.

   -Te rog,nu vreau să merg singură.

    -Bine,dar să nu crezi că îmi pun fustă sau ceva de genul,îi spun și sare către mine să-mi dea o îmbrățișare.

     În orele pe care le-am petrecut cu ea,ca colege de cameră, am observat că iubește îmbrățisările.

    M-a îmbrățișat când am intrat în cameră,când am acceptat să îi cedez ei locul de lângă fereastră și acum.

     -Fie,te îmbraci cum vrei,spune și se duce la dulapul ei.

     Ceasul este aproape 17:30,dacă petrecerea începe pe la 8,voi avea timp să mai editez câteva poze.

      Un cuplu mi-a dat o sumă impresionantă de bani,pentru a le  fotografia nunta  de Ametist , oamenii au împlinit 60 de ani de căsătorie.

    Păreau atâta de fericiți,aveau 5 copii,12 nepoți și 5 strănepoti.

     Nu îmi imaginez să trăiești atât de mulți ani alături de o persoană. O viață alături de cineva.

    Mi-au povestit că s-au căsătorit când ea avea 16 ani iar el 20. Părinții ei nu au fost de acord cu el deoarece nu avea bani,iar ea se trăgea dintr-o familie foarte înstărită.

    Au fugit de acasă și când s-au întors părinții ei au spus că nu îi mai interesează și că poate să facă ceva.

    În câțiva ani și-au construit o casă și o familie frumoasă.

    -Nu te pregătești?

    Mă scoate Sabrina din gândurile mele.

    -Sunt pregătită, îi spun și ridic din umeri.

    -Așa vrei să mergi? spune ea foarte uimită.

    Ce e greșit cu hainele mele? De obicei port foarte mult negru,dar nu văd în asta o problemă. Urăsc să port culori deschise și cel mai mult urăsc să port rochii sau fuste.

   -Da,de ce?

     Ea îmi face semn din cap că nu are importanță și îmi conimtinui treaba.

Kio

     -Asta e oportunitatea noastră să  cunoaștem puicuțe,spune Young și îmi face cu ochiul.

    Mă uit la el și mă amuză faptul că e atât de entuziasmat.

    Pe lângă asta,cine mai folosește cuvântul puicuțe' ? Băiatul ăsta zici că a aterizat dintr-un film din anii șaptezeci.

       Numele lui nu e Young de fapt,pe el il cheamă Michel,doar că i s-a părut mai  super să își spună așa.

      -Da,sigur.Îi spun și continui să îmi așez hainele în dulap.

      E prima zi aici,iar eu merg la o petrecere în loc să mă odihnesc pentru prima zi de facultate,de mâine .

     Dacă ar aflat tata,mi-ar da cu sticla în cap,la propriu.

    Dar nu are de unde să afle. Nu voi bea și nu mă voi face observat.

      -Facultatea asta este prea mare. Mâine va trebui să plec cu 20 de minute înainte ,în caz că mă rătăcesc,îi spun lui Michel.

     Mi se pare stupid să îi spun young,dar dacă îi va prinde porecla,mă voi adapta și eu.

     -Mă gândeam să nu merg maine
,îmi spune el .

      E obsedat de telefonul ăla ,nici măcar nu se uita la mine când vorbește,este tot timpul cu capul în telefon.

     -Mâine e prima zi de facultate și ești boboc. Nu ești curios? Să vezi măcar profesorii.

     E o adevărată nebunie să chiulesti în prima zi de facultate.

     Măcar de curiozitate să mergi. Abia aștept să văd primele cerințe,să văd exact despre ce este vorba.

    -Nu ești super dacă respecți fiecare regula.

     Îmi dau ochii peste cap instantaneu. Prefer să nu fiu super atunci.

*adhd-este o tulburare de neurodezvoltare care are cauze neurobiologice."

Alergăm prin ploaie Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum