Sukhanda
Astăzi începeau pregătirile pentru sceneta de început de an și m-am oferit și eu drept voluntar.
Sincer am luat decizia asta pentru că nu am altă activitate se făcut după terminarea cursurilor și o introducere în lumea asta a teatrului ,este bine venită.
Am intrat în sala de spectacol și am rămas uimită când am văzut cât de mare și cât de spectaculoasă era.
Am vazut-o imediat pe Ava ,care aranja niște scaune și am răsuflat ușurată.
Nu știam că și ea este voluntar,dar mă bucură să văd o față cunoscută .
Mă uit puțin prin sală și văd niște fete șușotind într-un colț și mă uit în cealaltă parte a sălii și îl văd pe profesorul Jones .
Realizez imediat că el este motivul șusotelilor lor și probabil toate fetele astea s-au înscris pentru el.
- Hei!
O bat ușor pe Ava pe umăr ,iar aceasta se întoarce rapid către mine.
-O,bună! Ce faci?
Îmi zâmbește și lasă scaunul jos din mâini.
- Bine,pregătită de treabă. Tu?
- Eu am început deja.
Îmi face semn din mână spre scaunele aranjate și îi zâmbesc.
- Mă duc să vorbesc cu profesorul Jones,spun și mă îndrept către acesta.
- Bună ziua!
Acesta se îndreaptă către mine și pot înțelege zarva din jurul lui.
- Bună, spune și se îndreaptă către mine ,dar încă atent la foi.
- M-am înscris voluntar. Cu ce va pot ajuta?
Se uită în jur,probabil pentru a-mi găsi ceva de lucru.
- Poți să îți ajuți colega să aranjeze scaunele. În cinici minute vă prezint programul.
Dau din cap și încep să aranjez scaunele rămase. Peste câteva minute îl aud pe profesor chemând toți voluntarii pe scenă.
Ne-am așezat toți în linie ,unii lângă alții și am așteptat să vedem ce aveam de făcut.
- Bună ziua! Pentru cei care nu mă știți ,numele meu este Daniel Jones și sunt profesor de literatură și cum probabil știți,mă voi ocupa de sceneta de început de an.
Ia o pauză și trece pe la fiecare și ne împarte câte un dosar. O văd pe una dintre fete cum îl mângâie ușor pe mână și mă pufnește râsul.
Acesta își trage repede mâna și se uită confuz. Îmi dă și mie un dosar și încep să îl răsfoiesc.
În el se află programul săptămânal și scenariul.
-Săptămâna aceasta sunt auditiile ,iar în juriu vom fi eu ,colegul vostru Alex și alți trei profesori.
Ne mai spune câteva lucruri pe care le avem de făcut și ne întoarcem la ce făceam înainte să mă cheme.
Cred că este o sală de peste două mii de persoane ,iar scaunele sunt pe măsură.
Am început să așez pe cealaltă parte a sălii ,dar simt o mână atingandu-mi fundul și tresar.
Mă întorc și văd un băiat înalt ,ranjind la mine cu toată gura. Îmi vine să-i dau una ,să-i îîndrept fața aia.
CITEȘTI
Alergăm prin ploaie
Fiksi UmumNe editată * Șapte caractere diferite sunt aduse la un loc pentru a forma o echipă de elită a facultății de arte din Londra. Șapte povești dureroase de viață încearcă să își găsească pacea una alături de cealaltă. La fiecare pas este cat...