Doar prieteni

4 2 0
                                    

Aurora

        -M-am înscris drept voluntar la piesa de început de an,îi spun Carei .

        Se uită la mine mirată  și mai apucă o rochie pentru a o putea proba.

      Am ieșit la cumpărături pentru petrecerea din acest weekend și de obicei Carla trebuie să probeze peste o sută de ținute.

      Astăzi este vineri,înseamnă că s-a terminat prima săptămână de facultate. Ce imi place la această facultate cel mai mult este programul fix.

      Foarte mulți prieteni de-ai mei află programul cu o zi înainte de cursuri ,dar la noi programul este fix și diferă activitățile extra.

      -Încearcă ceva auriu,spune o voce masculină,foarte gălăgioasă.

       Îmi îndrept atenție către sursa zgomotului și îi văd pe Kio și pe colegul lui de cameră în partea cealaltă a magazinului.

      Îmi îndrept puțin rochia și îmi aranjez părul. Nu stiu de ce acesta a fost primul instinct când l-am văzut ,el nici măcar nu m-a observat.

        -Vi să probez și eu astea?

      Carla mă scoate din transă ,fluturând umerașele în fața mea.

       -Mă mai uit pe aici,spun și pun mâna pe un material aleatoriu.

      -Păi vreau să îmi spui o părere,spune și flencăne gluma în gură.

      -O alegi ca de obicei pe cea mai scurtă,îi spun și ridic din umeri.

     Își dă ochii peste cap și se îndepărtează fără să-mi mai spună un cuvânt .

     Mă îndrept către Kio,pretinzând că Mă uit la niște rochii.

    - Aurora? Îmi aud numele rostit și îmi tresare inima.

    -Oh,hei !

     Mă prefac că acum este prima dată când îl văd și încerc să fac cea mai uimită față .

      - Ce faci? Mă întreabă el și îmi zâmbește.

     Ce zâmbet dulce.

    Totuși ce caută într-un magazin pentru femei ? Mai e cineva cu ei?

       - Bine,am venit să cumpăr cate ceva,spun și ridic umerasul din mâna mea. Tu ce faci ?

      Sunt foarte curioasă de răspunsul lui, pentru că nu pare genul care se îmbracă în roz sau în rochii.

     - Am venit să cumpăr un cadou unei prietene ,spune și îmi cade cerul în cap.

     O prietenă sau o iubită?

    -Dar nu prea mă descurc.

     După ce termină de vorbit lângă noi apare prietenul lui.

    Nu cred că mă observă pentru că începe să vorbească fără a mă privi.

     -Poți să-i iei lenjerie intimă și poate te lasă și să o vezi cum îi stă,spune acesta și începe să râdă.

      Mie nu mi se pare amuzant chiar de loc. De fapt cred că e cel mai neamuzant lucru pe care l-am auzit în viața mea.

    -Glumește ,spune Kio și cred că m-am schimbat toată la față.

Alergăm prin ploaie Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum