CAPITOLUL 5-Alex

20 4 0
                                    

"Alexander Stan"

"Bună ziua! Doresc să vă mulțumesc pentru oportunitatea de a aplica la această facultate.
Am început să scriu povești de la doisprezece  ani .
Prima mea poveste s-a numit "Cele 5 umbre",puțin dramatic,dar de obicei scriam drame.
Acum,citind toate acele mici poveștioare și am realizat că au ceva în comun. Toate sunt despre un băiețel,care trăiește într-o familie destrămată ,cu un tată abuziv ,care are grijă de frații lui mai mici.
Acum că v-am spus asta,probabil vă întrebați, dacă aceasta a fost și viața mea.
Aproximativ ,mama a decedat când aveam 10 ani ,lăsând în urmă patru copii,eu fiind cel mai mare dintre ei.
Tatăl meu a căzut în patima alcoolului câțiva ani mai târziu,iar eu a trebuit să am grijă de frații mei,încă mici.
Mi-am pierdut durerea printre cărți și am încercat să ascund cicatricile facute de timp.
În urmă cu doi ani,am participat la un concurs,acesta presupunea un jurnal, în care trebuia să îți observi unul dintre apropiați.
L-am ales pe tatăl meu și sincer a fost destul de greu să îl citesc,dar asta am dorit,o provocare.
Am castigat locul întâi și am fost recomandat să merg in Franța,Paris la un curs de literatură, încă minor în acea vreme,tatăl meu a refuzat propunerea în numele meu.
Atunci am realizat că trebuie să muncesc ,să am grijă de mine și de frații mei singur,deoarece nu mă voi putea baza pe el niciodată.
Asta am făcut. Am muncit seri la rând, am scris povestiri ,pe care i le arătam profesorului meu de limba engleză.
Acesta mi-a spus că această facultate este făcută pentru mine și că ar trebui să încerc să aplic.
Care este modelul meu în viață?
Pentru a impresiona ,așputea să vă înșir câteva nume impresionante,ale câtorva scriitori ,dar adevăratul meu model în viață este un domn,pe nume Sebastian,cam la 60 și ceva de ani,acesta își pierduse toată familia într-un incendiu. În fiecare săptămână,marți la ora 7 dimineața venea în stația de autobuz,unde așteptam eu mașina pentru școală și imi citea scrierile lui. Omul acesta m-a inspirat. Am învățat că ppasiunea este singura care te poate salva de întuneric. "

Septembrie 2018

Alergăm prin ploaie Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum