Unde te simți acasă?

8 2 0
                                    

Alex

  Îmi este dor să pot pune capul pe pernă seara și să mă trezesc a doua odihnit.

   Aceleași imagini îmi bântuie somnul în fiecare noapte. Imagini cu tata spărgând tot ce prindea la mână,imagini cu frățiorii mei mai mici ascunși sub pat de frică și imagini cu mine plin de sânge de la dățile în care încercam să îi țin piept.

   Privesc către patul lui Mattia, care nu mă surprinde că este gol.

Seara trecută a fost o petrecere la frăție și normal că a fost și el prezent.
 
    Ca de obicei,a insistat să merg și eu cu el,dar am preferat să stau în cameră să lucrez la scenariu.

     Azi am multe lucruri de făcut și nu știu de unde să încep.

  Trebuie să merg până la bibliotecă. Au un post disponibil și mie îmi trebuie neapărat o slujbă.

   Am lucrat toată vara trecută ,așa că am niște bani strânși deoparte,dar nu îmi sunt suficienți să supraviețuiesc.

    Îmi scot haine din dulap și încep să mă îmbrac pentru că vreau să merg la bibliotecă înainte să-mi iau micul de jun.

   Verific micul ceas de le noptieră și observ că este șapte dimineața. Trebuie să mă trezesc de dimineață dacă vreau să fiu productiv.

    Niște bătăi ferme în ușă mă scot din gândurile mele. Îmi pun repede tricoul pe mine și deschid ușa.

    Rămân uimit când îl văd pe tatăl lui Mattia la ușă noastră,atât de dimineață.

    -Fiul meu e aici?

Este transpirat,cu cearcăne imense la ochi și încă îmbrăcat în pijama.

     Dau din cap negativ și trece pe lângă mine, verificând dacă mint despre prezența fiului lui aici.

   - Dacă îl vezi,să-i spui să mă sune.

    A sunat mai mult a ordin ,decât a rugăminte. Nu apuc să îi mai spun ceva pentru că iese grăbit pe ușă.

   Îmi caut telefonul să-l sun pe Mărita,pentruatitudinea tatălui lui mă nelinișteste.

    -Alo , spune Mattia .

   După vocea lui este clar că l-am trezit din somn. Dar mă bucur că a răspuns.

    -A venit taică-tu pe aici și era transpirat tot și îmbrăcat în pijama.

    Câteva secunde nu se aude nici-un răspuns. Aștept și verific dacă nu cumva a închis.

    -Căcat!

   Îl aud gâfâind și sspunând înjurături fără număr.

    -Vin acum! Aseară m-a prins poliția beat la volan și m-au luat la secție.  A venit și mi-a plătit amenda și eu am plecat la Robert.

Alergăm prin ploaie Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum