S-a terminat

9 2 0
                                    

Abana

     Sunt o proastă pentru că i-am răspuns la mesaj și l-am lăsat să vină după mine?

  Da sunt cea mai mare proastă,dar am o scuză plauzibilă. Vreau să îmi spună odată ce suntem,pentru că eu nu pot fi la dispoziția lui la orice oră ,fără măcar o promisiune.

      Am ieșit din local și i-am văzut mașina parcată aproape de intrarea în 'The rock' .

     Intru în mașină și îl văd privind fix într-un punct. De parcă  nici nu m-ar fi văzut.

    - Bună!

  Își întoarce capul spre mine și mă examinează de sus până jos.

    -Credeam că vi la petrecere în seara asta,spune pe un ton neutru.

    Nu știu ce are ,dar sunt sătulă de ifosele lui. Nu mi-a dat un mesaj în ultimele zile și are pretenția ca eu să stau înăuntru, poate să și plâng.

    - Ți-am spus eu ca vin?

   Vreau să înțeleagă iritarea din tonul meu ,pentru că mă calcă și pe ultimul nerv atitudinea lui.

    - Nu,scuze. Observ că ai avut alte planuri,spune și îmi zâmbește ironic.

    - Mi-ai dat mesaj să vin să stau cu tine în parcare sau să mă duci acasă?

    Deja simt că mi s-a umflat o venă de la nervi și dacă mai stăm puțin aici presimt că va exploda.

     Pornește mașină nervos și nu îmi mai rostește un cuvânt. Observ că a luat-o în direcția opusă ,dar știam că nu a venit să mă conducă la cămin.

    - Dacă vei avea atitudinea asta,mai bine nu mai veneai deloc.

    Mă uit pe fereastră nervoasă. Am început seara foarte bine și a reușit în zece minute să îmi strice toată dispoziția.

    Trage brusc pe dreapta și își dă centura jos.

   Nu recunosc locul în care suntem. Este un drum îngust și în jur sunt numai copaci.  Deci probabil ne aflăm pe cărarea unei păduri.

    Printre copaci se văd fulgere puternice ,dar nu a început încă să plouă.

    - Abana, ce vrei tu de la mine?

    Se întoarce cu fața spre mine. Mă uit în ochii lui și nu pot citi nici-o emoție,văd doar gol.

    - Ce vreau eu de la tine? Ce vrei tu de la mine ,MATTIA?

    Țip și mă întorc cu totul spre el. Uite tupeu. De parcă eu sunt cea care vine și pleacă când are chef.

     - Cu cine erai la bar?

   Se întoarce cu fața spre volan ,iar eu rămân nemișcată lângă el.

   -Cine ești tu să-ți dau explicații?

    De data asta nu mai țipă,sunt calmă și mă întorc cu fața spre geam.

     -Exact! Cine sunt eu pentru tine?

    Mă sperie tonul lui. E mai calm că niciodată și privește în gol.

    Mi-am dat seama că orice ar fi între noi,eu mereu voi ieși cea rănită. El mereu va ieși și va intra din viața mea,iar eu voi accepta ca proasta .

Alergăm prin ploaie Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum