Hikayeye başlama tarihinizi buraya yazabilirsiniz. ❤️
.
.
.
.
Bu benim biyolojik ailemi arama yolunda gerçek ailemi bulma hikayem.Bu ruhları bedenlerinden önce tanışmış 4 arkadaşın hikayesi.
Bir intikam oyununun içinde her şeyden bihaber kendimi bulma hikayem.
Geçmişin karanlık kapıların ardına kilitlenmiş gizli sırlarını bulma hikayem.
Bu bir yok oluşun pençesinde sıyrılıp var oluş hikayesi.
Bu benim hikayemken bir anda bizim hikayemize dönüş hikayesi.
.
.
.
Bir kız tanıdım daha küçücüktü. Ailesi tarafından bin bir türlü yalanın içinde büyümüş, hep ezilmiş, hor görülmüş, küçümsenmiş... Her şeye rağmen hiçbir zaman kaybetmemiş iyiliğini. Ve hiçbir zaman çıkaramamış sesini. Çünkü konuşsa biliyormuş daha çok canının yanacağını, daha çok göz yaşı dökeceğini, daha çok üzüleceğini. Hep susmuş. Susunca belki bir şeyler düzelir demiş ama hiçbir şey düzelmemiş. Sustukça daha çok tepelenmiş, daha çok aşağılanmış, şiddet görmüş. Hep içinde sindirmiş bu küçük kız bunları. Hiçbir zaman sevgiyle değil bedenindeki izlerle, morluklarla büyümüş. Küçücük bedeninin bile kaldıramadığı şeyler yaşamış. Ama hiçbir zaman kötü düşünmek istemeyen küçük kız bunun da iyi tarafını bulmaya çalışmış. "Boş ver." Diyormuş her seferinde kendine. "Çektiğin acılar sana güç kazandırdı. Ruhun bedeninden daha güçlü. Bu onların sayesinde oldu." Diyormuş. Evet ruhu bedeninden daha güçlüymüş. 10 yaşındaki bedenine 30 yıllık birinin ruhunu sıkıştırmış ve öyle büyümüş. Yıllar geçmiş küçük kız büyümüş, geç kız olmuş. Her şey değişmiş, okulu, arkadaşları... değişmeyen tek şey ailesinin tavırlarıymış. Sonra bizim kız öğrenmiş ki ona acı çektirenler aslında onun hiçbir şeyi oluyorlarmış. Yıllarca bir yabancının esiri olarak yaşamış. İlk başta korkmuş. Kimseye söyleyememiş. Bir plan tasarlamış aklında. Biraz beklemiş sonra kaçmış o evden, o harabeden. O evden uzaklaştıkça huzura kavuştuğunu fark etmiş. Gitmiş gitmiş gitmiş... Terk etmiş en sonunda o evi, şehri, yaşadıklarını... Hepsini geride bırakmış. Giderken başka bir şehre söz vermiş genç kız kendine. "Asla." demiş. "Asla bir daha dönmeyeceğim onların yanına. Ve kimsenin beni üzmesine izin vermeyeceğim.
.
."Bizim ruhlarımız, daha dünyaya gelmeden tanıştı zaten sizinle. Sıra bedenlerimizde... O zaman baştan başlayalım. Ben Aylin” dedim elimi sanki daha önce tanışmamış gibi herkese teker teker uzatırken.
-Barış
-Emir
-BeratMerhaba arkadaşlar. Bu benim wattpad'te yayınladığım ilk hikayem olacak. Umarım hoşunuza gider.
Yorumlarınız benim için çok önemli. Bana moral ve motivasyon kaynağı olacaklarını düşünüyorum. Yorumlarınızı bekliyorum.:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİRDAP
Gizem / GerilimHer intikam başlar bir ihanetle Ve her ihanet sürükler peşinden bir savaşı Kimi acı çekerek öder bedelini Kimi sevdiğinin acı çekişini izleyerek. Birileri yaptıklarının bedelini öder Birileri yaptırdıklarının Kimi masumlar suçunu üstlenir bir...