Felix
Zobudil som sa na mne už veľmi známy hlas Chana, ako zase zjape na celý dorm.
,,Vstávať, vy lenivé zdochliny!" zakričal a ja som myslel že ho rovno zakopem pod zem.
,,Ježiši, človek tu raz porážku dostane keď tento múdry pánko začne zjapať jak zmyslov zbavený." vypratal som sa z postele a odpochodoval do kuchyne kde už boli všetci členovia okrem jedného. Seo Changbina. Ten vždy mešká.
,,Dobré ráno" pozdravil ma Chan s úsmevom na tvári
,,No, ako komu" prebodol som ho pohľadom.
,,Kde je Bin?" opýtal sa HyunJin.
,,Neviem, asi ešte spí" odpovedal som mu s milým úsmevom. Hneď potom som si nabral palacinky na tanier a usadil sa za stôl vedľa Minha. Rozprávali sme sa o dnešnom tréningu na budúci comeback. Keď sme všetci dojedli tak som z Jisungom uložil taniere a poháre do umývačky zatiaľ čo sa chalani išli umyť a obliecť.
,,Ach, bože kde je ten Bin?" ozval sa Jisung.
,,Jeho ani 3 svetová vojna nezobudí" obidvaja sme sa zasmiali.
,,Nešiel by si ho zobudiť prosím?" opýtal sa tým najroztomilejším hlasom Jisungie. No jasné že som nemohol povedať nie, nato ho mám až moc rád.
,,S radosťou"odpovedal som mu s úsmevom a odkráčal do izby Changbina, ktorú zdieľa s HyunJinom a Seungminom.,,No a teraz ho zobudiť tak aby ma skoro nevyhodil z okna ako minule"povedal som si keď som stál pred dverami. Stlačil som kľúčku a vošiel dnu. Pohľad sa mi naskytol na roztomilého chlapca s perinou odkopnutov až pri skryni, čiernymi jemnými vláskami na každú stranu, pusinkou malinko otvorenou, jednu nohu mal na posteli a druhú na zemi, ruky mal rozvalené pri hlave. No proste dokonalosť. Podišiel som k nemu bližšie a pozeral na neho ešte hodných 5minút.
,,Ach, Changbin....ani nevieš ako moc ťa ľúbim. Stále mám oči zapichnuté na tebe ale ty nič. Niekedy rozmýšľam či ma máš aspoň trochu rád." povedal som mu úplne potichu aby to pre istotu nepočul aj keď spí.No smola, počul to....
,,To si hovoril mne?" opýtal sa rozospatým hlasom. A ja som nevedel čo mám povedať len som tam tak stal a pozeral s očami vyvalenými ako keby neviem čo a lícami červenými ako tie najtmavšie rubíni.
_______________________________________Annyeong guys, takže máme tu 1.časť shipu changlix.
Dúfam že Vás aspoň trochu zaujala.
Každú chybu mi prosím opravte, budem rada.💜~I purple you~💜
YOU ARE READING
BE MINE {changlix} (♥ω♥*)
Random,,J-ja sa b-bojím" povedal vystrašeným hlasom blonďáčik. ,,Neboj, nebude to bolieť" perverzne sa uškrnul čiernovlások. Dokončené✅