,,Ty malý zasran" ozvalo sa z kuchyne na čo obaja chlapci zdvihli hlavy a pozreli na seba spýtavími pohľadmi.
No nemohli si odpustiť smiech.,,Zas sa hádajú" pokrútil hlavou Bin a hodil sa na Felixa, ktorý pokojne ležal v jeho mäkkej postielke spolu s jeho láskou.
,,Daj mi tú panvicu lebo s ňou niekoho zabiješ!" skríkol HyunJin na Jeongina a ďalej ho naháňal po kuchyni.
,,Nedám lebo potom s ňou ty zabiješ mňa" a znova začal utekať na poschodie do kúpeľne.Chlapci ležali v posteli až kým nepočuli dupot Jeongina po schodoch načo sa len zasmiali a ďalej si navzájom venovali jemné bozky na pery. Ešte chvíľu tam len tak ležali s úsmevom na tvárach a užívali si prítomnosť toho druhého. Felix stále nemohol uveriť tomu že má Changbina len a len pre seba noa Bin na tom nebol inak.
Keď obaja uznali že je čas ísť sa naraňajkovať, vytrepali sa z postele a vyrazili do kuchyne.,,No dobré ránko vy spachtoši" pozdravil ich Chan, ktorý sa na nich usmial.
,,Dobré" odzdravili jednohlasne.
,,Čo sa tu deje že sa tí dvaja zase nadierajú?" opýtal sa čiernovlasý chlapec so smiechom.
,,Ale nič len sa nevedia dohodnúť kto z nich bude dnes variť obed" povedal Minho a ďalej sa venoval svojej láske Jisungiemu.
,,Aha, tak ja by som to radšej nechal na Hyuna kedže Jeongin by spálil aj čaj" zasmial sa Felix a s ním všetci ostatný.Po raňajkách sa každý odobral do svojich izieb bohužial aj Felix a Changbin sa museli od seba odtrhnúť. Museli sa prezliecť a spraviť zo seba normálnych ľudí aby sa ich ostatný nezľakli. Aj keď to sa už stalo v kuchyni.
Keď vykonali všetci potrebné veci, kufre poukladali do auta. Posadali si a vyrazili na letisko.
Prešli všetkými kontrolami až sa konečne dostali do lietadla. Chan tam začal hovoriť tie svoje líderske kecy, ktoré nikoho nezaujímali. Chlapci ich už poznali na spamäť.
Po niekoľko hodinovom lete sa dostali do hotela kde im pani na recepcii dala kľúče od izieb a o pár hodín sa mohol začať ich už očakávaný koncert.
_________________________________________안녕하세요
Zase ja.
Ďalšia časť po neviem koľkých dňoch ale tak ako vždy nič moc niesom s ňou spokojná, môj mozog nepracuje tak ako by mal.😅
{•Dúfam že sa páči•}
잘 가요~💜I purple you💜~
YOU ARE READING
BE MINE {changlix} (♥ω♥*)
Random,,J-ja sa b-bojím" povedal vystrašeným hlasom blonďáčik. ,,Neboj, nebude to bolieť" perverzne sa uškrnul čiernovlások. Dokončené✅