3.

651 35 80
                                    

Ďalší deň

Felix
Zobudili ma slnečné lúče svietiace do môjho ksichtu. Zhodil som sa z postele a poštyroch vyšiel z izby. Tak som išiel až ku schodom kde som sa ale pre istotu postavil.
,,Nepotrebujem sa zabiť"
A hneď prvé čo sa mi mohlo stať je že som sa potkol o vlastnú nohu a zdrizgal sa dole.
,,Au, tak to som radšej mohol ísť poštyroch" zamrmlal som si a chcel sa postaviť ale niekoho ruky ma zdvihli. Pozrel som sa na tú osobu a moje oči skoro vypadli. Bol tam on...Seo Changbin.
,,Dávaj pozor špunt, raz sa ale naozaj zabiješ. A to.....poštyroch by som ti tiež neodporúčal." odpovedal a zmizol do obývačky.
,,Ďakujem" povedal som hoci som vedel že ma nepočul. Odpochodoval som do obývačky kde už boli všetci členovia.
,,Dobré ráno" pozdravil som ich s úsmevom.
,,Dobré, slniečko" odzdravil mi Jisung a ja som sa zachichotal.
,,Prečo chodíš ako bocian?" opýtal sa Hyunjin.
,,Prečo by som tak chodiť mal?" odpovedal som mu otázkou.
,,No, lebo zdvýhaš nohy ako bocian vo vode" začal sa smiať. A ja som si až vtedy uvedomil že naozaj zdvýham nohy ako bocian. Zasmial som sa aj ja a po mne všetci ostatný.
,,Emmm...." chcel som niečo povedať ale prerušil ma Binie.
,,Spadol zo schodov a asi sa nechce potknúť zas tak chodí ako bocian, stačí ti to ako vysvetlenie?" pozdvihol jedno obočie a pozrel na HyunJina.
,,Ooo, moje...bábo...." postavil sa pribehol ku mne.
,,Si v poriadku nič ťa nebolí?" starostlivo sa na mňa pozrel, zobral ma do náruče a posadil sa mnou na gauč tak, že som mu sedel na kolenách bokom k nemu. (chápete dúfam.)
Ja som sa len zasmial a pokrútil hlavou na znak NIE.
,,Ale nabudúce dávaj pozor" povedal mi a opravil vlasy na ľavú stranu.

Changbin
Keď som videl ako si HyunJin zobral Felixa na kolená, upravil mu vlásky a povedal predtým ešte "moje bábo" posadla ma strašná žiarlivosť. Prečo som to nemohol byť ja. Prečo? Prečo?
Z rozmýšľania ma vytrhol hlas Chana.

,,No chlapci keďže už sme tu všetci tak vám chcem niečo oznámiť. Zajtra budeme mať koncert v Tokiu. Takžeeee bude najlepšie ak si veci ktoré vám ešte chýbajú pôjdete kúpiť dnes. Rozumiete?" všetci sme prikývli.
,,A čo sa týka izieb na hotely, budeme po dvoch. Rozpis už je hotový a izbi budú vedľa seba nie ako v Londýne každá na inom poschodí" zobral akýsi papier a začal čítať.
,,Takže....No....Ja a Seungmin budeme na izbe 340, Jisung a Minho 341, HyunJin a Jeong-in 342, Changbin a Felix 343. Chápeme sa možete ísť." všetci sme prikývli a rozišli sa do svojich izieb.

_______________________________________

안녕 ľudkovia, tak 3.časť
dúfam že sa zatiaľ kniha páči v ďalšej časti to už bude naozaj lepšie sľubujem.

Tak mi držte palce nech z toho nakoniec predsa len niečo bude.💜💙

💜~I purple you~💜

BE MINE   {changlix}      (♥ω♥*)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum