Felix
Zostal som v šoku. Nevedel som čo mám robiť. Ale predsa len Binieho milujem tak prečo by som mu to neopätoval. Zavrel som oči, ruky si obmotal okolo jeho krku a viac si ho k sebe pritiahol. Cítil som ako sa usmial.Changbin
Usmial som sa keď mi jeho malinké ručičky obmotal okolo môjho krku. Chcel som aby si na mňa sadol tak, ako Jisung na Minha preto som sa odtiahol a jemu sa to zrejme nepačilo.
,,Čo som spravil?" povedal keď som sa odtiahol.
,,Nič, len chcem aby si na mne sedel" zasmial som sa nad jeho roztomilosťou.
,,Dobre...." usmial sa.
,,Tak poď" zobral som ho za ruku a ťahal do jeho izby.Zavrel som za nami dvere, sadol si na posteľ a on obkročmo na mňa a hneď si privlastnil jeho pery. Začal pohybovať perami oproti mojim a ja som sa samozrejme pridal. Tentokrát som zatlačil jazykom na jeho zuby a on pusinku automaticky pootvoril. Začala sa vojna jazykov, ktorú som samozrejme vyhral ja. Mal som pocit akoby sa všetko zastavilo a existovali sme len my dvaja. Po chvíli sa odtiahol celý udýchaný.
,,Milujem ťa" povedal som s úsmevom.
,,Aj ja teba Binie" úsmev mi oplatil.
,,Takže to znamená že.....spolu teraz chodíme?" opýtal sa a ja som si myslel že sa rozplyniem naozaj je až tak nevinný?
,,Áno chodíme, hlupáčik" zasmial som sa.
,,Ja ne hlúpy" nafúkol líčka do ktorých som hneď pichol svojími prstami.
Zasmial sa "zase" ja prisahám pánu bohu že ma tým smiechom alebo stačí len úsmevom raz zabije.
,,Nie nie ty nie si hlúpy ty si až moc nevinný" zasmial som sa aj ja.Felix
Pozerali sme jeden na druhého s úsmevom dovtedy kým som si neuvedomil že som len v uteráku.
,,Ja....uhmm Changbinie som len v uteráku mohol by si sa otočiť aby som sa obliekol" povedal som hanblivo.
,,Aaale hádam sa nehanbíš svojho priateľa" zasmial sa a naklonil hlavu na bok.
,,N-nie nehanbím ale...."
,,Čo ale?" vyzeral byť dosť nadržaný a chcel mi ho dať dole ale zliezol som z neho a odstúpil ďalej.
,,Bojíš sa?" uchechtol sa.
,,Aj hej" radšej som priznal.
,,To nemusíš budem jemný" znova sa uchechtol a pristúpil bližšie ku mne.
,,Nie nie ani na to nemysli" rýchlo som sa otočil zobral veci z komody a utekal do kúpeľne. Zamkol som a začal sa obliekať a pri tom rozmýšľať čo sa to teraz stalo._________________________________________
안녕
Konečne sa Felix a Changbin dali dokopyyyy.
Normálne, zatlieskajte mi ľudia zato že som sa k tomu nejako dokopala.~💜I purple you💜~
YOU ARE READING
BE MINE {changlix} (♥ω♥*)
Random,,J-ja sa b-bojím" povedal vystrašeným hlasom blonďáčik. ,,Neboj, nebude to bolieť" perverzne sa uškrnul čiernovlások. Dokončené✅