12.

556 29 49
                                    

Po koncerte.....

Felix
Prišli sme na izbu a ja som sa hneď zvalil na posteľ ale nešťastnou náhodou som skončil na zemi.
,,Au.....boha" zdvihol som pohľad na Bina, ktorý sa rehotal až sa potkol o vlastnú nohu a skončil na zemi aj on.
Teraz som sa pre zmenu zasmial ja.
,,Hah nemehlo" ukázal som na neho prstom.
,,Ty sa radšej neozývaj" zasmial a postavil sa.
......
Po polhodine rehotania a hádania sa kto je väčšie nemehlo dospeli k názoru že obidvaja sú rovnako šikovní a jebnutí zároveň.
......
23:28
,,Nie som osprchovaný" vyletel som z postele a začal behať po izbe ako taká stará striga na metle a zháňal uterák, veci, šampón, sprcháč a všetko potrebné.
......
Changbinie, ktorý ho len s úsmevom na tvári pozoroval a otáčal s hlavou zo strany na stranu podľa toho kde sa jeho láska zastavila myslel na to ako dobre si vybral. Naozaj Felixa ľúbi a nechce o neho len-tak ľahko prísť. A nikto mu ho nikdy nesmie zobrať. NIKTO. NIKDY.

Keď Felix našiel to čo potreboval rýchlo vybehol do kúpeľne zamkol sa a začal robiť svoju už teraz neskorovečernú rutinu, ktorá pozostáva zo sprchy, umytia zubov a všetko ostatné. (Aj keď neviem čo ešte ale dobre...)

Zatiaľ čo sa Changbinova láska sprchovala on sa len prevaľoval na posteli a rozmýšľal nad úplne hocičím.
Ani nevedel kedy a Felix už stál nad ním oblečený, pekne učesaný a s krásnym úsmevom na jeho anjelskej tváričke. Changbin pochopil čo od neho Felix chce a tak sa posadil a znova si ľahol na jednu polovicu postele a na tú druhú zase jeho milovaný.

,,Ty nejdeš do sprchy?" opýtal sa Felix do ticha, ktoré medzi nimi bolo. Obaja nemali čo povedať len mlčali a užívali si čas spolu.
,,Ešte mám čas" zamrmlal Bin a viac si k sebe pritiahol svoju lásku.
,,Jak ešte máš čas?" znova sa opýtal už zo smiechom Felix.
,,Normálne však je ešte málo hodín" odpovedal akoby sa nič nedialo.
,,Aha......no ale už je pol jednej ráno" zachichotal sa blonďáčik.
,,Šak zato že je ešte len pol jednej ra-"
,,Počkať!"
,,To už je pol jednej ráno?" zdvihol hlavu a pozrel na digitálne hodinky na nočnom stolíku.
,,No áno" zasmial sa mladší chlapec.
,,Ale mne sa nechceee" čapol si rukami po tvári a pretrel oči.
,,No choď" šťuchol do čiernovláska blonďáčik.
,,E-e" protestoval čiernovlások.
,,Choď lebo dnes večer pôjdeš spať bez pusi" založil si ruky na hrudi blonďáčik a povíšenecky sa zaškeril.

Starší chlapec vystrelil z postele a vyštartoval do kúpeľne ako raketa.

Mladší sa len zasmial, pokrútil hlavou, zobral mobil do ruky a ľahol si. Pozeral si komentáre od fanúšikov nad niektorými sa zasmial, a nad niektorými len usmial.

Odložil mobil na stolík po jeho pravej strane, dal ruky za hlavu a spokojne vydýchol.
Bol naozaj rád že sa mu prvý vyznal Bin aj keď to od neho vôbec nečakal no bol rád. Viac než rád. Bol šťastný.
Nikdy sa nemohol zamilovať lepšie.
Dal sa s ním dokopy len včera ale jemu to prišlo ako večnosť.

Starší chlapec vyšiel s kúpeľne už oblečený samozrejme neučesaný šak načo. A ľahol si k svojmu milovanému, roztomilému mačiatku. Prečo mačiatku? Lebo mu tak pripadal.

Mladší sa len usmial a venoval mu jemný ale precítený bozk na pery.
Starší si ho pritiahol za boky nad neho a bozk prehĺbil.

Nevedel a ani sa nemohol odtiahnúť od Felixových medovo sladkých pier a omámnej vône. Niekde v nútry duše mu kričalo aby to nespravil. Nemohol. Nevedel. Nechcel. Miloval ho tak ako aj Felix miloval Changbina.

Odtiahli sa od seba kvôli kyslíku a starší si ho opäť pritiahol k sebe do hrejivého objatia a tak aj zaspal. Mladší na tom nebol nijako inak. Zaspal, ani nevedel kedy asi to bolo tým hrejivým objatím jeho lásky.
_________________________________________

Ahuuuuuuj ľudia.
Ďalšia časť pri ktorej som o trošku viac zapojila môj nefunkčný mozog.😅

(Môžete ma niekto prosím zabiť?)🙏

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Môžete ma niekto prosím zabiť?)🙏

。・:*:・(✿◕3◕)❤

Ok, dúfam že sa časť páči a dobrú noc.🌜⭐⭐

~💜I purple you💜~

BE MINE   {changlix}      (♥ω♥*)Where stories live. Discover now