6.

599 35 38
                                    

V nákupnom centre

Felix
Vošli sme do prvého obchodu na ľavej strane od vchodu. Pozdravili sa predávačke a išli každý svojím smerom. Ja som mal namierené k vešiakom s mikinami a Changbin k nohaviciam.

Po 2 hodinách
Mali sme už nakúpené čo sme chceli a vybrali sme sa na Buble Tea niekoľko metrov od malej kaviarne na rohu najprv sme chceli ísť tam ale veľa ľudí.
(Dajme tomu že v Kórei majú Buble Tea, neviem ako sa to píše nemala som to dlho tak som už aj zabudla😅).

Sadli sme si na lavičku čo bola hneď vedľa. A začali piť sem tam niekto z nás prehovoril.

,,Changbinie?" opýtal som sa keď už som mal dopité a pozrel na neho.
,,Áno, Felix?" pohľad zdvihol na mňa a vybral si z úst slamku.
,,Ja len.......nepôjdeme sa ešte pozrieť do toho obchodu s tými roztomilými čelenkami?" usmial som sa roztomilo
,,Ale jasné ak chceš" povedal a úsmev mi opätoval. Vyskočil som na nohy a rýchlo bežal k obchodu zatiaľ čo Binie sa ešte len postavil a tým najpomalším krokom pripochodoval ku mne.
,,Trvalo ti to večnosť" poznamenal som keď ku mne konečne došiel. Namiesto odpovede sa mi dostal len vyplazený jazyk. Zasmial som sa a pokrútil hlavou.

Vstúpili sme a už asi po 10krát sa pozdravili predávačke. Rozbehol som sa ku čelenkám s úškami zvierat. Začal som si ich prezerať a niektoré si dal na hlavu a ukázal sa Biniemu. Ako som tak pozeral našiel som len obyčajnú bielu s ušami mačky s červenou mašličkou a rozhodol sa že si s ňou spravím fotku.
,,Binie podáš mi prosím mobil?" opýtal som sa ho a podal mi telefón zatiaľ čo si do toho svojho niečo ťukal. Zobral som si ho a poďakoval mu. Spravil som si pár fotiek a našiel som ešte jednu čelenku tiež len čisto bielu s červenou mašličkou. Nenápadne som sa približoval k Binovi a dal mu ju na hlavu. Pozrel na mňa pohľadom
"Si robíš srandu" začal som sa smiať.
,,Ale veď ti pristane" povedal som s ešte väčším smiechom.
,,Nie, vyzerám ako také mača" povedal
"nahnevane" a nafúkol líčka.
,,Ale nooo, mrzutko" stále som sa smial
,,Dajme si jednu fotku a môžeš si ju dať dole" povedal som už trošku kľudnejšie a ukázal na mobil.
,,Tak dobre ale len jednu" zdvihol ukazovák.
,,Hej hej šak OKAY" podskočil som.
Našli sme zrkadlo a nejako zapózovali.

Usmial som sa keď sme si ju pozreli

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Usmial som sa keď sme si ju pozreli.
No samozrejme že Vážený pán nevydržal dlho a dal si tú čelenku dole.
No ja som sa rozhodol si ju kúpiť.

Vyšli sme z obchodu ako nejaké vianočne stromčeky každý aspoň s 4 taškami a pobrali sa domov.

_________________________________________

안녕하세요
6. časť je na svete....🎉
Viem znova taká o ničom, som unavená z celého dňa a tak ani neviem čo a ako píšem.
Ale tu sa nám už trošku rysujú Changbinie a Felixie. Uvidíme čo sa bude diať v ďalšej časti a čo môj mozog vymyslí.😅

잘 가요. (dovidenia)

~💜I purple you💜~




BE MINE   {changlix}      (♥ω♥*)Where stories live. Discover now