Zatiaľ čo sa ostatní členovia stále hádali, Changbin a Felix ich s úsmevmi na tvárach pozorovali.
,,Aaaa, Felix je tu pavúk" zakričal Jisung s ničoho nič. Felix sa okamžite postavil a plný odvahy napochodoval do kuchyne medzi ostatních členov.
,,No ukáž mi ho, v Austrálii som zabíjal tarantuli holými rukami" vyhrnul si rukávi a pozrel na Sunga, ktorý sa od strachu túlil k Minhovi. Jisung mu ukázal roztrasenou rukou na stenu oproti načo sa Felix okamžite otočil. Všetci v miestnosti stíchli.
,,Ježiš, boha jeho to čo je za hovado" vyvalil oči a skočil na Bina.
,,Hah, a že zabíjal tarantuli no to isto" zasmial sa Chan, ktorý ešte nevedel aký veľký je ten pavúk.
,,Ukáž" pristúpil bližšie.
,,Aaaa, kristaaaa....Seungmin pomooooc" zakričal hneď ako ho uvidel.Chudák pavúk....len nad tými retardmi prekrútil očami a zliezol zo steny dole, pripravený žiť ešte nudnejší život ako doteraz.
Samozrejme všetci v kuchyni okrem Jisunga, Felixa a Chana sa začali smiať.
,,Čo je vám také smiešne?" opýtal sa vystrašený Sung.
,,Ale nič, len vaše správanie" odpovedal HyunJin zo smiechom.
,,Veď ten pavúk sa práveže má báť vás a nie vy jeho" doplnil ho Jeongin.
,,To je jedno je to veľká, chlpatá, nechutná guľa, ktorá........sa mi nepáči pretože sa nevie obliekať" povedal Jisung a spolu s Minhom sa vybral hore pravdepodobne do postele. Nikto v miestnosti si nemohol odpustiť ešte väčší smiech.Po ako-takom ukľudnení zobral Changbin Felixa do obývačky na gauč s umýslom sa ho niečo opýtať. Sadli si a Bin spustil.
,,No takže Lixie nechcel by si ísť niekam do preč od týchto...." odmĺčal sa keď videl ako HyunJin plieska Jeongina po zadku a Chana, ktorý čudne objímal Seungmina.
,,Úchylov" doplnil keď našiel to správne slovo.
,,A vieš že aj hej" dal si ruku pod bradu že akože rozmýšľa.
,,Okay, tak kedy?" usmial sa.
,,Teraz" venoval mu jeden z jeho krásnych úsmevov, postavil sa, chytil ho za ruku a vliekol hore na poschodie kde sa na schodoch stihol 2krát potknúť ale bol a je v poriadku.
_________________________________________Ahoj, zase ja
Hlásim sa z kuchyne kde.....vôbec nevyžieram chladničku😆😅Neviem prečo ale mám dnes veľmi dobrú náladu, asi to bude tým ComeBackom od naších milovaných
Stray Kids🥰🥰Čo na ňu hovoríte?
Mne sa veľmi páči, v jednom kuse ju počúvam. Chlapci opäť nesklamali.
.............
Dobre tak dúfam že sa časť páčila a dobrú noc🌜
잘 가요💙💜~I purple you~💜
VOCÊ ESTÁ LENDO
BE MINE {changlix} (♥ω♥*)
Diversos,,J-ja sa b-bojím" povedal vystrašeným hlasom blonďáčik. ,,Neboj, nebude to bolieť" perverzne sa uškrnul čiernovlások. Dokončené✅