Chan
,,Poď sem ty malý zasran" kričal som na Minha a ďalej ho naháňal.
,,Ja nie som zasran hej, som druhý najstarší" odkričal mi naspäť.
,,To že si hneď po mne neznamená že budeš mať sex skôr než ja" znova som zažgrevil a mám pocit že až na celý Seoul.
,,Ale ja zato nemô-" nedokončil lebo sa zrazil z dverami.
,,Auuu, boha.....to kto tu strepal tie dvere" začal som sa rehotať.
,,To ty si ich nechal otvorené" zasmial sa Jisung vychádzajúci z Minhovej izby.,,Počkať takže to s Jisungom chcel jebať? Ale tak načo mu bude kondóm keď je chlapec a nemôže byť tehotný.....ahaaa Chan ty idiot však istota ne?" moja tupá myseľ mi to vysvetlila zatiaľ čo Sung zdvihal zo zeme rozplašteného Minha.
,,Ach človek keby vás pod zem zakopal by asi bolo málo" mávol som nad nimi rukou a odpratal sa do obývačky kde už boli všetci okrem tých amatérov. Sadol som si k Seugminovy a pozeral na telku.
Changbin
Začínalo mi byť nejako divne. Bolelo ma brucho ale z čoho keď som nič pokazené nezjedol. Nechal som to tak a viac sa pritúlil k Felixovy. Po chvíľke prestalo. Vďakabohu.,,Hej, ja sa nudím" povedal asi po polhodine Jeongin a zvalil sa na HyunJina.
,,Aj ja, poďme niekde" podoprel si hlavu rukou a druhú zaplietol do Jeonginových vlasov.
,,Tak poďme piť" navrhol Seung a mne sa zase objavil ten divný pocit v bruchu.
,,Nie nie nie žiadne také piť sa nejde ani keby mal prísť Trump" hneď zaprotestoval Chan.
,,Ale prečooo? " zošmykol sa dole po operadle a našpúlil pery do naštvanej grimasi.
,,A ty si nepamätáš na minulú noc?"
,,Pamätám nebol som na mol"
,,Nie, len si chcel skočiť z desiateho poschodia budovy JYP so slovami:
I believe, I can fly"
,,Hups...." zasmial sa Seung a po ňom všetci ostatní.
,,Tak poďme aspoň do mesta nech tu nekysnem ako také cesto na buchty" rozhodil rukami Jeongin a postavil sa.
,,Dobre, kto ide?"
,,Všetci" vykríkol Minho a spadol s gauča.
,,Hah, no načo skáčeš?" zasmial sa Felixie.
,,Ja neviem" odpochodoval do chodby.
,,Felix, nepýtaj sa lebo po prvé debilom nevysvetlíš že neskáč lebo sa zabiješ, a po druhé on nič nevie" vysvetlil Chan. Felix len prikývol a chcel sa postaviť ale zastavil som ho.
,,Lix nie je mi dobre" povedal som, no skôr pošepkal. Vystrašene na mňa pozrel a prehovoril.
,,Dobre.......Chan?"
,,Noo?"
,,Ostanem s Binom je mu zle" zakričal a ja som myslel že ohlúchnem.
,,Dobre, my nebudeme dlho" odkričal naspäť a skoro ma porazilo.
_________________________________________Dobrý deň ľudia, tak ako som
slúbila ďalšia časť, áno
stále žijem škola ma ešte tak celkom nezabila ale mám pocit že o chvíľu sa to stane, nevadí.Čo asi budú robiť Changbin a Felix keď sú sami doma?
Dozviete sa v ďalšej časti...Dúfam že sa páčilo a držte mi palce na zajtra aby som v škole neumrela.😫😫😫
A ešte jedna poznámka pre pani LenYori: Nauč sa ovládať svoje nervy lebo tú ceruzku už do pôvodného stavu nevrátiš!!!😂😂
Zase s ňou sedím a verím že toto nie je posledná ceruzka, ktorú zlomila😂😂😂😂😂
잘 가요😘😘
~💜I purple you💜~
STAI LEGGENDO
BE MINE {changlix} (♥ω♥*)
Casuale,,J-ja sa b-bojím" povedal vystrašeným hlasom blonďáčik. ,,Neboj, nebude to bolieť" perverzne sa uškrnul čiernovlások. Dokončené✅