2.

714 37 59
                                    

,,No...ja...ja...ummm n-nie tebe to-to in-inému Changbinovi" koktavo som odpovedal a poškriabal sa na zátilku.
,,Aha, vieš čo daj mi pokoj" hnusne mi povedal, mávol rukou a odišiel z izby.

Changbin
Jasne som vedel že to Felix hovorí mne. Nie som až tak sprostý. Postavil som sa z postele škaredo na neho pozrel a odišiel do kuchyne. Chvála bohu tam nebol nikto, aspoň som sa mohol sústrediť na vlastné myšlienky.

Felix to meno ten krásny a bezchybný človek mi behal po rozume. Vyčítal som si prečo som bol na neho vždy taký hnusný a prečo ho stále odbijem keď mi povie niečo také krásne ako teraz. Som taký debil nie že by som mu to opätoval ale radšej ho odbijem. Priznávam si to.
,,Neboj Felixie aj ja ťa milujem" povedal som si pre seba, odložil tanier a odpratal sa do svojej izby dúfajúc že tam už Felix nebude.

Felix
Pozeral som sa na neho až kým neodišiel z izby. Spustila sa mi slza a za ňou ďalšie, začal som plakať ani neviem prečo, vždy bol na mňa takýto  hnusný a neplakal som no dobre plakal ale nie tak veľa ako teraz. Zobral som si jeho mikinu zo skrine a natlačil si ju k nosu. Tak krásne voňala presne ako on. Len škoda že nemôžem cítiť jeho vôňu v jeho objatí.
Odložil som ju naspäť a odišiel z izby.

Tréning
Všetci sme vošli do haly kde nacvičujeme a začali sme. Nemohol som si nevšimnúť ako sa Binovi zdvihlo tričko a nemohol som si nekusnúť do pery. Vo vnútri duše som sa prefackal a ďalej sa sústredil na choreografiu. Aj keď som vôbec nemal náladu. Radšej by som ležal v posteli a rozmýšľal nad svojím na hovno životom. Alebo aké by to bolo cítiť Changbinove pery na tých mojích. Ale to sa asi nikdy nestane. Nie že asi ale určite. Keďže ma Bin nenávidí.

Changbin
Tréning zbehol celkom rýchlo. Prišli sme do dormu a ako prvé som sa šiel osprchovať. Potom si ľahol do postele a premýšľal nad Felixom.

Ako asi chutia jeho pery?  Aké by to bolo keby som ho držal v objatí?  Aké by to bolo keby bol celý len a len môj?

Tieto a ďalšie podobné otázky mi stále blúdili hlavou až kým som nezaspal.

Felix
Po nekonečne dlhom a unavujúcom tréningu aspoň pre mňa som sa konečne dostal do sprchy. Po sprche som išiel pošpehovať ostatných čo asi tak robia. No väčšina už dávno spala tak isto ako aj Changbinie. Rozhodol som sa ísť si ľahnúť aj ja. Ani neviem kedy som zaspal.

_______________________________________

Ahooooooj ľudia....
Tak 2. časť s ktorou vôbec nie som spokojná ale že vôbec a to je ešte
len 2. takže dúfam že sa mi 3. časť podarí lepšie.

💜~I purple you~💜

BE MINE   {changlix}      (♥ω♥*)Where stories live. Discover now