O 3 roky
Dnes je ten deň, kedy náš krásny párik oslavuje ich 3. výročie. Dnes je ten deň, kedy si chce Changbin konečne zobrať svoju lásku a žiť s ňou naveky.Ležali spolu v tichosti na hotelovej izbe v Paríži. Ani jeden z nich neprehovoril. Každý bol ponorený vo svojích vlastných myšlienkach. Po chvíľke sa Changbin rozhodol opýtať Felixa veľmi dôležitú otázku.
Niekomu to možno príde ako normálna a jednoduchá otázka. Ale pre Changbina táto otázka znamenala veľa. Celý jeho život. Bál sa. Veľmi sa bál. Čo ak ho Felix odmietne. To by ho zranilo.
,,Felixie?" opýtal sa po chvíľke ticha.
,,Áno, Binie?" mladší pozdvihol hlavičku aby mu videl do tváre, keďže mu ležal na hrudi.
,,Vezmeš si ma?" opýtal sa znova. Mladšieho táto otázka zaskočila. Čo ak si z neho Binie len robí srandu? Čo ak to vôbec nemyslí vážne?,,Ako to myslíš?" opýtal sa neveriacky.
,,Tak ako som to povedal" usmial sa starší a posadil sa.
,,No......ale ja stále nechápem" zavrtel hlavou blonďáčik.
,,Dobre, tak inak" povedal zdvihol sa z postele, podišiel k stoličke kde mal prevesenú bundu a vytiahol z kapsi krabičku. Znova prišiel k posteli a kľakol si pred zmäteného Felixa.,,Felix, sme spolu pomerne dlho a ja si myslím že je čas sa posunúť ďalej. A preto sa ťa pýtam ešte raz" povedal, otvoril krabičku kde sa už týčil krásny diamantový prsteň a znova sa opýtal tú veľmi dôležitú otázku.
,,Felixie, vezmeš si ma?" pozrel sa na blonďáčika zvedavým pohľadom.
Mladší vôbec nevedel ako reagovať. Toto od Binieho nečakal.Nakoniec sa rozhodol skočiť mu okolo krku a silno zadržiavať slzy, ktoré ho už štípali v očiach.
Čiernovlások mu objatie ihneď opätoval. Blonďáčik to už nevydržal a vzlykol. Hneď potom sa odtiahol a uslzenými očami pozeral na svoju lásku pred sebou, ktorá si nervózne kúsala spodnú peru.
,,Áno" vyhŕkol zo seba a znova skočil Biniemu okolo krku. Čiernovláskovi sa rozžiarili oči a hneď v momente keď sa od seba odtiahli ho pobozkal, nasadil mu krásny prsteň a uložil späť do postele.
,,Milujem ťa"
,,Aj ja teba" a spolu sa vydali do ríše snov.💗The End💗
_________________________________________
안녕하세요 srdiečka moje,
tak dočkali ste sa je tu koniec mojej prvej knihy. Zatlieskajte mi že som sa k tomu nejako dokopala.😌Chcem sa veľmi poďakovať za prečítania, hviezdičky a krásne komentáre.❤❤
Ľúbim Vás a môžte sa tešiť na druhú knihu, ktorú už mám prichystanú.Dúfam že sa kniha páčila, majte sa krásne.💛
Papa a dobrú noc🌜
잘 가요🤞~💜I purple you💜~
ESTÁS LEYENDO
BE MINE {changlix} (♥ω♥*)
De Todo,,J-ja sa b-bojím" povedal vystrašeným hlasom blonďáčik. ,,Neboj, nebude to bolieť" perverzne sa uškrnul čiernovlások. Dokončené✅