5.

632 37 50
                                    

Felix

Vyšli sme z dormu a mierili do nákupného centra. Cesta netrvala síce dlho ale medzi nami bolo až veľmi nepríjemné ticho. No nakoniec ma to prestalo baviť a opýtal som sa ho.
,,Čo by si si také chcel kúpiť?" v nútri duše som sa prefackal asi 10 000 krát za tak debilnú otázku.
,,No...tak asi ne-" nestihol to dopovedať lebo sa oproti nám hlavne mne rútilo dievča na longboarde či čo to je.
,,Bacháááá" kričalo a ja som sa v tom šoku a strachu že do mňa vrazí nepohol z miesta. Už-už som sa videl na zemi keby ma niekto nepotiahne za rukáv mikiny a neoprie o stenu. Ten niekto bol "môj" Changbinie (jak nečakané😂).   Bol pri mne až nebezpečne blízko a naše nosy sa skoro dotýkali. Z ničoho nič sa začal približovať a ja som zavrel oči...

Čo sa asi stane?😏🤭




































No ale nič sa nestalo. Namiesto toho aby som mohol konečne cítiť jeho pery na tých mojích sa iba zasmial a odtiahol sa.

,,Čo si si myslel že idem urobiť?" opýtal sa ma keď sa odtiahol a ja som otvoril oči.
,,No...j-ja........ani nevi-em" povedal som trochu smutne a sklopil hlavu.
,,Neboj, raz sa to možno stane" povedal zo smiechom a pohladil ma po líci.
...............
Počkať čo?   ON MA POHLADIL PO LÍCI.
To musí byť len sen že sa mi to len sníva alebo by som bol radšej keby že to bola realita?    {Áno je to realita.}
OMO ja asi umriem. Ale keď si vspomeniem na to ako....som si kurva mohol myslieť že ma ide pobozkať ja som taký kretén. A čo asi myslel tým "Neboj, raz sa to možno stane"
What naozaj je toto realita?
................

,,Tak ideš?" zakričal na mňa Binie a ja som sa konečne prebral.
,,J-jasne už s-som tam" odkričal som mu naspäť a rozbehol sa za ním. Celú cestu som už radšej bol ticho a pozeral pred seba nie do zeme.

Changbin

Ach jaj Felixie si až moc nevinný. Pravdaže som ťa chcel veľmi pobozkať ale nie tu a nie teraz. Necháme si to na potom keď budeme mať súkromie a nemusíme ostať len pri bozkávaní ale môžme robiť aj niečo viac.😏😏😏😏
Dobre stačí, už mám Dirty myšlienky.

Je pravda že pri Felixovi sa ani iné myšlienky mať nedá aleee......No kontrolujme sa. 😂😂😂.
(Ach bože fakt dosť.)

_________________________________________

안녕하세요
Ďalšia SH*T časť ale tak nechám to na Vás.
Napíšte mi ako sa Vám kniha zatiaľ páči a či má vôbec cenu ešte pokračovať.

.......................................

A tu sa chcem poďakovať týmto osôbkam.
LenYori
Tehan_Minguk
Ďakujeeeem Vám ste úžasné🥺
Ďakujem za komentáre, ktoré ma buď rozosmejú alebo potešia tak že mi zlepšia celý deň.❤❤

~💜I purple you~💜



BE MINE   {changlix}      (♥ω♥*)Where stories live. Discover now