Hneď ako chlapci prišli, pri vchode ich čakal Chan, opretý o stenu a so založenými rukami.
,,No vitajte stratení synovia" najprv sa pozrel na čiernovláska a potom na blonďáčika, ktorý sa na neho len nevinne usmial.
,,Ani neviem kedy ste zmizli" Changbin ho ignoroval, zobral Felixa za ruku a ťahal do kuchyne.
,,Lixieeee" Jisung hneď ako blonďáčika videl vyskočil zo stoličky, div sa nezabil a bežal ho objať.
,,Až tak som ti chýbal" zasmial sa Felix.
,,No popravde ani nie, to len týto dvaja mi stále nadávajú do veverky" zachichotal sa ukázal na HyunJina a Jeongina. Hodil po nich škaredý pohľad a odpochodoval ku Minhovi.
,,A povie mi niekto čo robí tá vidlička očividne prilepená na strope?" opýtal sa po chvíľke Changbin.
,,Nejakým spôsobom tam odletela, keď Jisung neviem čo skúšal a teraz ju nevieme dostať dole" rozhodil rukami HyunJin. Už spomínaný Sungie sklopil hlavu aby nebolo vidno jeho úškrn.
,,Aha" zasmial sa Changbinie.
.................
,,Chcem domáce zvieratko" vyhŕkol z ničoho nič Jeongin.
,,No preboha načo? To ti nastačia dve štekajúce potvori?" opýtal sa Seungmin a rukami si čapol po tvári
,,Nie" odvetil s nafúknutými líčkami.
.................
,,Ne, nelez z toho okna" zdvihol Chan ukazovák na Jeongina, ktorý sa práve pokúšal vyliezť z okna.
,,A-ale prečo by som nemohol?"
,,A prečo by si mal?" založil si ruky v bok.
,,Ale veď pozri, HyunJin má svoju Kkami ty máš Berryho a ja nič. Idem nájsť veverku"
,,Veď aha doma máš jednu" ukázal na Jisunga HyunJin a rýchlo sa utekal skryť. Chan sa pozrel na zvyšok členov. Seungmin len tak-tak zadržiaval smiech. Felix a Changbin sa už rovno smiali. Minho sa rozutekal asi na záchod pravdepodobne. A Jisung rozmýšľal ako by mohol zabiť HyunJina, nakoniec sa rozhodol pre panvicu a začal ho naháňať. Všetci spustili nezastaviteľný smiech.Keď sa konečne ukľudnili a Jisung sa už nepokúšal zabiť HyunJina pretože ho podplatil. Jeongin našiel to čo hľadal na strome. Chan sa čudoval že sa ho tá veverka nezľakla. Minho so Seungminom si spokojne papali zemiakové lupienky a Changbin s Felixom si užívali znova chvíľu sami.
Ležali v posteli a premýšľali o budúcnosti. Čo by sa stalo asi tak o dva alebo tri roky? To viem len ja.
_________________________________________
Ahooojky,
Tak tu to stopnem pretože už viem aký bude koniec.
Áno, čítate správne.
22. časť už bude koniec, nebudem tu zbytočne pridávať časti keď ani neviem o čom ďalej písať.
Takže tak......Majte sa, dobrú noc🌜.
잘 가요.😘
~💜I purple you💜~
YOU ARE READING
BE MINE {changlix} (♥ω♥*)
Random,,J-ja sa b-bojím" povedal vystrašeným hlasom blonďáčik. ,,Neboj, nebude to bolieť" perverzne sa uškrnul čiernovlások. Dokončené✅