20.

424 29 31
                                    

Changbin
Chodili sme hore-dole po meste a to celkom dĺho už len čakám kedy mi Felix povie že nevládze.

O 15minút
,,Bin.....ja už ne-vlá-dzem" povedal už očakávane Lix a ja som sa zasmial.
,,No poď, poď toto ešte nič nie je" hodil po mne jeden z jeho vražedných pohľadov a ja som si rýchlo rukami zakryl hlavu a odstúpil ďalej. Dalo by sa čakať že keby má pri sebe lopatu tak mi s ňou najprv jebne po hlave a potom zakope pod chodník, na ktorom teraz stojím.

,,To si zo mňa robíš srandu?! Beháme tu hore-dole aspoň štyri hodiny, a ty mi povieš že toto ešte nič nie je?!" začal vykrikovať, a ja smiať. Vyzeral ako taká hysterická ženska.
,,Kašlem, ďalej sa nepohnem ani keby mali pršať pavúky" ruky si založil na hrudi a odpochodoval ku lavičke.

,,Kašlem, ďalej sa nepohnem ani keby mali pršať pavúky" zopakoval som čo povedal a podišiel k nemu. Stále bol nahnevaný tak som mu zdvihol bradu a pobozkal ho. Spolupracoval. Niekoľko okolo idúcich po nás hádzal znechutené pohľady ale to ma nezaujímalo. Po chvíli sa odtiahol a hlavu si položil na moje rameno. Usmial som sa.

Dobrých pár minút sme tam len tak sedeli až kým sme nezapočuli výpisk a následne potlesk. Rýchlosťou blesku sme sa obidvaja postavili. Bol tam taký mladý párik chlapcov objímali sa a okolo nich ľudia. Hneď mi došlo o čo tam šlo. Pozrel som sa na Felixa, ten sa len ako slniečko usmieval na tých chlapcov. Asi to došlo aj jemu. Usmial som sa aj ja.

,,Ideme domov?" opýtal som sa po chvíľke. Nič. Úplný ignor.
,,Halooo, zem volá Felixa" zamával som mu rokou pred tvárou.
,,Uhm......čo?" zatriasol hlavou a konečne na mňa pozrel.
,,Pýtal som sa či ideme domov?" znova odvrátil zrak.
,,Asi.....áno poďme je mi zima" zasmial sa. Taký nesvoj.
Chytil som ho za ruku, preplietol prsty a vyrazili sme. Práve sme prechádzali okolo zlatníctva a Lixie nakukol do výkladu.
,,Ktorý sa ti páči?" opýtal som sa s úsmevom. No vyzeralo že jemu do úsmevu nie je.
,,Ale žiadny, poďme" tentoraz to bol on, ktorý ma chytil za ruku a ťahal domov.

,,Čo sa mu stalo?"
_________________________________________

안녕하세요
Tak konečne 20 časť,
Nič zaujímavé viem, ale stále lepšie ako nič nie?😅

Ak tu nájdete nejakú gramatickú chybu, prosím opravte ma🙏.
Moja pravá ruka dnes prestala fungovať. Tiež som sa skoro zabila na stoličke a to všetko kvôli mojej mame😑.

Normálne si píšem ďalšiu časť.....moja úžasná maminka ako duch vojde do izby, a ja šikovná pani jebnem zo stoličky toto jej neodpustím. Teraz ma bolí💔😑.
.................
No nič dúfam že sa časť aspoň trochu páčila budem rada za Vote😘

잘 가요💙

~💜I purple you💜~

BE MINE   {changlix}      (♥ω♥*)Where stories live. Discover now