Changbin
,,Biiiiin" zkríkol po mne Lix až som myslel že dostanem porážku no a samozrejme že ma tým aj zobudil.
,,Preboha, Lix čo tak zjapeš?" vyvalil som na neho oči.
,,Ty sa pýtaš čo tak zjapem? Veď pozri kde sme spali? Chan nás dá ukrižovať aj s topánkami. A ty sa pýtaš čo tak zjapem? Toto svet nevidel" rozhadzoval rukami ako taký učiteľ keď kričí na svojho žiaka že nemá domácu úlohu. Len som si založil ruky na hrudi a počkal kým dokončí svoj "výklad",,Nononono, no tak po prvé brzdi kým sa spamätám z toho čo tu vyzjapuješ" teraz som začal ja svoj "výklad".
,,Po druhé aj tebe prajem dobré ráno.
Po tretie nezjap, nie som hluchý. A po štvrté pohnime lebo nás naozaj Chan zabije" dorozprával som a postavil sa z lavičky.
,,Aaaa ešte jedna vec" zastavil som a otočil sa na Felixa zo zdvihnutým ukazovákom.
,,To ty si chcel aby sme tu ostali" nevinne som sa usmial.
,,Ale-" nedopovedal lebo si to asi uvedomil.
,,Ale čo sa vlastne stalo včera?" opýtal sa a pozerel na mňa.
,,Včera si sa chcel ísť prejsť a nejakým spôsobom si si nezobral mobil. Ako je to možné naozaj neviem. Tak si sa túlal a túlal šak čo mám čas ne. A keď si už dlho neprichádzal, nevydržal som to išiel ťa hľa-" skočil mi do reči.
,,Dobre, dobre stačí už viem" povedal a chcel ísť preč ale zastavil som ho.
,,Nepovedal si mi čo sa ti stalo? Prečo si plakal?" neodpovedal len ma chytil za ruku a ťahal domov. Nemal ďaleko od sĺz.,,Čo sa mu asi tak mohlo stať?
Len dúfam že mu nikto neublížil, lebo ak áno v živote si to neodpustím."Rozmýšľal som cestou. Nechal som to tak veď, on mi to raz povie sám. Dúfam.
Keď sme prišli hneď pri dverách nás čakal mrzutý Chan. Vedel som že toto bude peklo. Použil som svoj nevinný úsmev a obišiel ho.
,,Deti moje, kde ste boli?" opýtal sa po chvíľke ticha. Ani jeden s nás nevedel čo povedať.
,,Viete že to ne-" prerušil ho Minho prichádzajúci asi do kuchyne.,,Chlapci nemá niekto z vás kondóm?" opýtal sa a my sme pokrútili hlavou.
,,Čože kondóm?" vytreštil Chan oči.
,,Ch-chan ty s-si tu?" pozeral na neho celý červený.
,,Áno ja som tu, a môžeš mi povedať načo ti kurva bude kondóm?" znel dosť nahnevane.
,,J-ja ale n-na nič" povedal skoro nepočuteľne a začal utekať.
,,Ty malý parchant na toto si ešte mladý" okamžite bežal za ním a ja s Felixom sme na seba pozreli a začali sa rehotať.
_________________________________________안녕하세요
Guys takže...
Keďže už sa začalo peklo číže
ŠKOLA.😭
Tak nebudem mať asi veľa času na písanie ale budem sa snažiť nájsť si ho. Veľmi vám ďakujem❤❤
Ďalšiu časť pridám možno večer alebo až zajtra. Každopádne sme skoro na konci tejto knihy. Ešte pár častí tak dúfam že to stihnem.
잘 가요.~💜I purple you💜~
YOU ARE READING
BE MINE {changlix} (♥ω♥*)
Random,,J-ja sa b-bojím" povedal vystrašeným hlasom blonďáčik. ,,Neboj, nebude to bolieť" perverzne sa uškrnul čiernovlások. Dokončené✅