Rozdział II " Podróż do Londynu "

11.6K 549 92
                                    

Szedłem z wujem do samochodu . Nie siedzieliśmy długo w domu  . W samochodzie siedział jakiś facet którego nie znałem . Wuj Lukasz chciał mnie z nim poznać . Czułem , że jest dla niego ważny . W końcu pocałowali się w miejscu publicznym . Było to dziwne bo myślałem , że wuj jest heteroseksualny . Możliwe iż był biseksualny . Dla mnie to było trochę dziwne . W końcu biseksualista może być i z kobietą i  z mężczyzną . Taka osoba wydawała się być niepewna . Chwilę jest z kobietą  , nagle poznaje mężczyznę i chce z nim być . Wolałem już być określonym jeżeli chodzi o orientację seksualną . Jest się hetero bądź homo. Skoro wujowi spodobał się facet  to jego sprawa .Miałem nadzieje , że jest z nim szczęśliwy . 

Poczułem jakbym dostał pałką z metalu w tył głowy . Prawie każdy ma kogoś z kim jest . Ja nie mam. Pewnie nie będę miał . W końcu kto chciałby być z kimś takim jak ja ? Nie byłem jakoś specyficzne przystojny . Wszystko miałem normalne . Włosy , szczęka , oczy , nos , policzki , usta . Jedyne co mi przeszkadzało to piegi . Nie byłem rudy , ale na całym ciele miałem mnóstwo czarnych kropek  . Nienawidziłem tego . Wiele osób pytało mi się czy nie mam jakieś choroby . Kilku osobom to obrzydzało ,  a niektórzy mówili że to coś normalnego . Dla mnie mogłoby ich nie być . Najgorsze były zajęcia na basenie . Wtedy wszystkie było widać . Na szczęście wszyscy z klasy się przyzwyczaili . Ciekawiło  mnie jak zareaguje na mnie moja nowa klasa . Trochę się bałem , że będą wiedzieć o mojej orientacji . W końcu w Londynie jest bardzo dużo gejów . W różnym wieku . Może jest jakiś test na geja ? Słyszałem że gej  geja rozpozna . Osobiście w to nie wierzyłem . Jak można po jednym spojrzeniu na mężczyznę stwierdzić że jest homo ? Trochę to naciągane . 

Doszliśmy do samochodu . Wuj otworzył bagażnik i wsadziliśmy tam moje rzeczy . Nie było ich wiele . Dwie torby z ciuchami , plecak do szkoły w którym były moje przybory do rysowania i kosmetyczka . Nie potrzebowałem wiele rzeczy . Na koncie miałem zaoszczędzone jakieś pieniądze . Jednak znając charakter wuja sam będzie mi wciskał pieniądze do ręki żebym sobie coś kupił . Byłem prostym człowiekiem . Dla mnie czarne jest czarne , a białe białe .Byłem prosty w obsłudze ( jakkolwiek by to nie brzmiało ) . Lubiłem jeść prostego hamburgera prosto z M'c Donalda i zwykłą herbatę zaparzaną przez mamę . Nie musiałem jeść w pięciogwiazdkowych restauracjach i pić wino z przed dwóch wieków  .Nie miałem wygórowanych  potrzeb .  

- Michał ? - spytał wuj 

- Słuchaj - podrapał się z tyłu jak  chłopiec . Powstrzymałem parsknięcie . Dorosły facet , a boi się rozmowy z osiemnastolatkiem - Jest taka sprawa . No jakby ci to powiedzieć .....

- Masz chłopaka ? - spytałem prosto z mostu . 

- Tak . Pewnie jesteś trochę zdziwiony , ale poznałem go ... w toalecie - nie powstrzymałem się i parsknąłem śmiechem - Nie śmiej się. Nie żeby  z tego powodu rozstał się z Marie . Uczucie między mną a nią zgasło . A ...z nim jest inaczej . Nie chodzi mi tu o seks tylko o relacje . Z nim lepiej  mi się rozmawia . Tak jakbym był moim dobrym kumplem . 

- Jak on wogóle ma na imię ? 

- Zack . Polubisz go . Kocha tę książkę którą czytałeś chyba z milion razy . 

-  " Igrzyska Śmierci " ? On lubi ją ? 

- Żeby tylko . Dostaniesz od niego prezent ..... - chyba teraz dotarło do niego co powiedział . Zrobił oczy jak pięć złoty - Zack mnie zabije . Spróbuj być przekonujący co ? Proszę . Chcę jeszcze kilka lat pożyć . 

- Spokojnie , wujku . Wszystko da się zrobić . Ale mówiłeś mu że niepotrzebnie mi go kupił ? 

- Tak . Nawet dodałem że ciebie nie da się przekupić , ale on na to " To mój szwagier i muszę zrobić dobre , pierwsze wrażenie . Po za tym to mu się bardzo spodoba i sam mam taki " . Mi się spodobało to co on kupił . Nie wiem jaki to znak , ale ty pewnie będziesz wiedzieć . Dobra chodź . Bo zaraz tam jajko zniesie . 

Love's a Game, Wanna Play?[WZNOWIONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz