Dün Kerem'le Aksel'in anlaşmasına gerçekten çok sevinmiştim baya sohbet ettik birlikte şimdi de sınıfta arka sırada birlikte konuşuyor ah tabi kızlar söylemeyi unuttum ben size şu an okuldayız 3. derse gireceğiz ve herkes yeni İngilizcecinin yakışıklılığından bahsediyo bakalım bu ders onun kim bu adam ya derken boğazımın kuruduğunu hissediyorum sıranın üstündeki şişeyi dudaklarıma değdirip içmeye başlıyorum bu sıra sınıfa giren yeni İngilizce hocasını görmemle ağzımdaki suyu püskürtüp arkamda ki Aksel'e dönmem bir oluyor. Kerem'in bizi anlamasını istemediğim için Frensızca konuşuyorum.
Zeynep: Aksel ce qu'il fait le travail ici, cet appareil ne est pas un coureur ? (Aksel bunun ne işi var burada , bu yakışıklı bir yarışçı değil miydi ? )
Aksel: Zeynep ces idiots d'étirement beau diyip moi bien . (Zeynep şu gerizekalıya yakışıklı diyip beni iyice germe.)
Zeynep: Ce est un beau blond Aksel secousses . (Bu gerizekalı yakışıklı bir kumral Aksel.) Diyorum kıkırdayarak Akselin yanında oturan Kerem'de şaşkınlıkla bize bakıyor tam neler olduğunu soracakken kumral hocamız yapmacık bir öksürükle dikkati üzerine topluyor ve ona döndüğüm anda göz kırpıyor hemen arkama dönüyorum ve Aksel'le Kerem'e bakıyorum neyse ki ikiside bu küçük göz kırpmayı görmüyor.
......: Ben Ateş, Ateş Saygın. Bu sene İngilizce derslerini beraber işleyeceğiz. 23 yaşındayım sizde lise son sınıftasınız sizinle en başından anlaşalım dersimde ergence hareketler istemiyorum gereksiz şakalar ve lise goygoylarıda istemiyorum. Ben sizinle ciddi olacağım sizde benimle ciddi olursanız iyi anlaşırız.
O konuşmasını yaparken bende dikkatle onu inceliyorum diğer erkek hocalar gibi takım elbise giymek yerine -ki o aslında hoca değil- açık mavi gömlek dizlerde toplanan koyu renk kot pantolan koyu kahverengi botları başındaki beresi ve gömleğinde takılı gözlüğü , palto ve koyu mavi atkısıyla gerçekten dikkat çekiciydi. Normalde hocaların böyle giyinmesi yasak ama o Sevimciğimden torpilli olduğu için giyinebilir sorun yok yani okul için sorun yok ama kendi için var çünkü birazdan sınıfın kızları üzerine atlayıp onu parçalayacaklar. Bu kumralı son gördüğümde deri ceket, siyah dar kot, japon model ayakkabı ve son model bir yarış arabası vardı. Ama şimdi bambaşka ses tonu, mimikleri, konuşması, hareketleriyle bu adam şu dakika o kadar cool ki ölümü coolluktan olacak.
Ateş: Benimle ilgili sormak istediğiniz bir şey var şu an sorun ama saçma olmasın diyor.
Sınıfın şıllığı Dilan heyecanla parmak kaldırıyor en önde olduğu için Ateş direk ona söz veriyor ve Dilan'da cilveli cilveli sorusunu yöneltiyor, Ateş ilk başta onun bu hareketlerine alaylıca gülümsüyor sonra cevap veriyor.
Dilan: Hocam evli misiniz ? Diyor Allah'ım salağa bak ya sorduğu soruya bak ya şu an acayip sinirlendim bize ne kızım ya bizene.
Ateş: Her ne kadar seni ilgilendirmese de evli değilim diyor ve bana bakarak başka birine söz veriyor.
X: Hocam Amerika'dan gelmişsiniz doğru mu ?
Ateş: Doğru diyor bıkkınlıkla bir kaç saçma sapan soruyla der bitiyor ve zil sesini duyup hemen arkama dönüyorum.
Kerem: Siz Ateş'i tanıyor musunuz ?
Aksel: Kerem Ate-
Zeynep: Nerden tanıyacağız canım biz Ateş'i bir kere yarışta gördük o kadar diyorum panikle Aksel'de şaşkın şaşkın suratıma bakıyor tabi, Kerem'de inanmadı zaten.
Kerem: Emin misin Zeynep ? Diyor tek kaşını kaldırıp.
Zeynep: Eminim Kerem diyorum gözlerimi devirip Kerem ise duruma hala inanmıyor bu yüzden şansını Aksel'den yana kullanıyor.
Kerem: Aksel ? Diyor sadece Aksel bir bana bakıyor bir Kerem'e en son bana baktığında hafifçe kafamı sallıyorum ve oda küçük yalanıma ortak oluyor.
Aksel: Tanımıyoruz bir kere gördük sadece diyor tok düz ve can sıkıcı bir sesle.
Kerem: Öğrenmek istersem öğrenirim Zeynep diyor ve kalkıp yanımızdan gidiyor. Bende Aksel'e dönüyorum o ise sinirli bir şekilde bana birşey sorma bakışı atıyor ve bende önüme dönüyorum.
Kerem'in Ağzından
Hızla sınıftan çıkıyorum çünkü Zeynep benden birşey saklıyordu ve Aksel'de bunu biliyordu aslında o söyleyecekti ama Zeynep izin vermedi. Hemen sınıftan çıkıp Ateş'i buldum ve karşısına dikildim.
Kerem: Zeynep'i nereden tanıyorsun ?
Ateş: Sakin ol dostum ne bu sinir ?
Kerem: Ateş kes taam mı , Zeynep ve hatta Aksel'i nereden tanıyosun ?
Ateş: Amerika'da gördüm yarışırken bu kadar.
Kerem: Zeynep'ten uzak dur Ateş seni bir daha uyarmam. Diyerek cevabını beklemeden arkamı dönüp yürümeye başladım.
Ateş: Ne senin eski sevgilin nede onun Ameraka'dan getirdiği yeni sevgilisi umurumda Sayer diye bağırdı gerizekalı arkamdan arada annem olmasa görürdün sen.
Zeynep'in Ağzından
Tam okuldan çıkıyordum ki arkamdan seslenen kişiyle durdum.
Ateş: Zeynepppppppp !
Zeynep: Ne var Ateş ne istiyorsun ?
Ateş: Kerem Sayer'den sonra Aksel Varol güçlü adamları seviyorsun Zeynep Yılmaz.
Zeynep: Ne saçmalıyosun sen ?
Ateş: Kerem'i diyorum nasıl üstüme saldıysan öyle geri çek!
Zeynep: Kerem'den mi korkuyosun Ateş kocaman adamsın ?
Ateş: Bak Zeynep bu saçma yere çok zor dayanıyorum bide çoluk çocukla uğraşamam.
Zeynep: Umurumda değilsin Ateş işine bak bana bulaşma.
Ateş: Bu hırçın haller falan tam Sayer'in kadınına göre Aksel sessiz ve derinden iş bitirir ne işin var senin Aksel'le anlatsana.
Zeynep: Kendine gel Ateş saçma saçma konuşma Aksel'de Kerem'de sadece benim arkadaşım ! Diyerek arabama biniyorum ve tam gaz eve sürüyorum odama çıkıp hemen kendimi duşa atıyorum. Aksel sessiz ve derinde iş bitirir ne demek Aksel ne yaptın sen bu çocuğa ya neden anlatmıyosun bana diyerek söylene söylene banyodan çıkıp üstümü giyiniyorum ve yatağıma oturuyorum acaba Kerem okul çıkışı ne yaptı göremedim onu gerçekten özlüyorum galiba aman neyse ya diyip etejerin üstündeki telefonumu alıp baktığımda Kerem'den 16 tane cevapsız arama görüyorum bir şey olduğunu düşünüp hemen Kerem'i arıyorum.
Zeynep: Kerem ne oldu ?
Kerem: Zeynep beş dakika sonra aşağıda ol konuşucaz diyerek telefonu kapatıyor adama bak ya bide bağırıyor bana neyse çok sinirliydi hemen aşağı ineyimde şimdi daha çok sinirlenmesin. Aşağı iniyorum ve beklemeye başlıyorum acaba ne oldu aman ne olduysa ne oldu benim gönlüm zaten Kerem'i özlüyordu okul çıkışıda göremedim iki dakika suratını görürümde gözüm gönlüm açılır. Ufff ne saçmalıyorum ben yine ya diyerek önüme bakıyorum bu sırada Kerem geliyor hızla arabasından iniyor ve sinirle kolumdan tutup arabaya bidiriyor.
Arkadaşlar Ateş karakteri :
Chace Crawford
Kıyafatleride multimedyada.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uzaktaki Hatıralar (ZEYKER)
عاطفيةArkadaşlar ilk on iki bölüm baya kötü, daha sonrasında yazımı geliştirip kendi çapımda ilerlediğimi düşünüyorum. &