13

329 12 0
                                    

Rosie és tesóm barátnője Charlotte teljesen be zsongva várták ezt a hét végét. S lám nem volt meglepő, hogy ők voltak egyedül ötünk közül ma reggel, akik három bőrönddel álltak be a kocsim mellé. Hát nehezen, de anya és Charlotte anyukájának a precíz készségével sikeresen mindannyiunk cuccát sikerült bele sufrázniuk a csomagtartóba, így végre egy órás késéssel de neki indulhattunk az útnak. 

Nem sokat kellett utaznunk, így egész végig én vezettem. 

-Lotti nem állunk meg tankolni?-néz rám Charlotte mögülem 

-Nem hiszem, ugyanis tegnap este direkt tankoltam. - mosolyogtam rá miközben rá fordultam arra az útra, ami vezetett egy kis erdős wellness fürdőhöz ahol lefoglaltunk magunknak szobákat

-Ja, jó. -mosolyog, majd újra el mélyed a telefonjában, amíg én tovább vezettem az úti célunk felé

A fürdőhöz érve mindannyian, amint ki szálltunk nagy levegőt vettünk a friss levegőből, ami megcsapta azonnal a tüdőnket. Majd ezután a cuccokat is ki szabadítottuk a csomagtartóból, majd azokkal együtt be caplatunk a recepcióra. Ahol a fiatal lány kedvesen üdvözölt minket és amint elmondtuk, hogy kik is vagyunk oda is adta a szobáink kulcsát. 

-Hogyan szeretnétek aludni?-nézek körbe anyuék és a lányok között

-Én anyuddal alszom.-mosolyog rá anyumra Charlotte anyukája 

-Oké akkor tiétek az 102-es szoba.-nyújtom át a szoba kulcsot, ami az egyik két ágyas szobába vezeti, majd őket

-Oh hát tudod, hogy én veled alszok, ha nem baj Charlottenak.-mosolyog rám barátosném 

-Nem,-mosolyog ránk az említett személy - úgyis tudom, hogy ti van amikor sokszor korábban aludtok el, mint én hiszen én általában van, hogy éjszakába nyúlóan szeretek sorozatokat nézni.-kuncog fel saját magán

-Okés, akkor ez a miénk.-nyújtom át Rosienak a 103-es szoba kulcsát, míg Charlottenak, pedig a 99-es szoba kulcsot nyújtottam át

-Akkor szerintem pakoljunk le aztán együnk, valamit ebédre mert már régen volt a reggeli.-mosolyog körbe Rosie

-Egyet értek.-mosolyog körbe anyukám is

Így végül együttesen indultunk el a lift felé, ami fel vitt minket az adott emeletre, ahol a szobáink voltak. Amint sikeresen fel értünk mindannyian az adott szobába léptünk be. Rosie-val, amint be léptünk azonnal el is kezdtünk ki pakolni, hiszen nem akartuk megvárakoztatni a többieket. Persze barátosnémnak ez nehezebben ment, hiszen jóval több cuccot hozott mint én. De amint végzett mi le is mentünk az étterem részhez, ahol már vártak minket anyuék. Így még egy picit kellett  csak várnunk Charlotte-ra és mehetünk is tovább ebédelni. 

-Jó étvágyat lányok.-mosolyog ránk anya és Charlotte anyukája 

-Viszont.-kívánunk mi is egyszerre nekik, amint megkaptuk az ételeinket

Az ebédünket kellemes beszélgetésekkel megszakítva fogyasztottuk el. Ezután persze barátnőm fel vettette azt, hogy nézzük meg a fiúk időmérős versenyét. Így mindannyian a mi szobánkba tömörültünk be, ahova még kértünk egy két nasit is, valamint anya egy kapuccinot kért, míg mi lányok mind narancs levet  kértünk , míg Charlotte anyukája egy jeges kávét kért magának a nasikhoz. Majd miután megkaptuk a személyzettől a kért dolgokat egy kis átalakítás után, mi lányok hárman lent az ágyak előtt foglaltunk helyet, míg anyum és Charlotte anyukája fent ültek az én ágyamon. Ezután persze Rosie egyből magához kapta a távirányítót és azonnal be is kapcsolta a tévét. Ahol egyből meg is jelent, amit mi nézni akartunk. 

A negyedik Leclerc és a szerelemWhere stories live. Discover now