December utolsó napja, ugyan úgy indult, mint minden az előtti kivéve abban különbözött már, hogy a nagy pocakom miatt már csak Pierre segítségével tudtam fel kelni és felöltözni. Így ezt a mai napon is, így volt. Miután szerelmem felsegített és sikeresen a segítségével eljutottam a fürdőbe, ahol megmosakodtam es fogat mostam, újból az ő segítséget kérve jutottam vissza a szobánkba, ahol sikeresen felöltöztem, ebbe a szett ruhába, szintén az ő segítség nyújtásával :
A sikeres felöltözés után megvártam míg párom is fel kapja magára a kikészített ruha szettjét, majd együttesen indultunk le megreggelizni a konyhába.
-Mit ennél szívesen szerelmem?-néz rám Pierre kérdő tekintettel, miután segített helyett foglalni az ebédlő asztalnál
-Mhm....egy meleg szendvics jó esni.-nézek fel rá mosolyogva
-Akkor egy meleg szendvics már is készen.-hajol meg előttem viccelődve párom, amire én egyből már is szakadok a nevetéstől
Pierre amilyen gyorsan csak tudta tényleg tálalta nekem a reggelit egy kis narancslével, valamint most kivételesen ő is ugyanazt ette mint én. Miután végeztünk a reggelivel és elpakoltunk magunk után. Párom segítségével írtam egy bevásárló listát, hogy mire lesz szükségünk a mai családi szilveszteri partihoz. Amint a listánk készen lett szerelmem el is ment, hogy megvegye a rajta lévő dolgokat.
Míg szerelmem nem volt itthon, addig én a gyerekszobába elvonulva megnéztem az e-mailjeimet. Miután végeztem a fontosabb levelek átolvasásával megnéztem, hogy melyik családtagjaink írtak vissza, hogy itt lesznek nálunk. Szinte ugyan azok akik a kis karácsonyi partinkon is itt voltak, csak annyi változással, hogy Laura és Charlotte szülei nem jönnek, helyettük viszont jön a nagybátyám és családja. Valamint párom szülei sem jönnek át, ugyanis párom édesanya éppen torokgyulladással küzd, így inkább úgy voltak, hogy inkább otthon maradnak, amit mi természetesen megértettünk. Éppen végeztem a levelek át nézésével és zártam volna le a laptopom tetejét, amikor hallottam, hogy szerelmem megérkezett. Így amilyen gyorsan csak tudtam le sétáltam hozzá viszont, amire le értem ő már mindent be is pakolt a kocsiból, így nekem már nem volt mit segítenem neki.
Bár mennyire is akartam neki segíteni el pakolni ide bent nem engedte, így nekem csak azt kellett meg mondanom, hogy mi marad elől és mit tegyünk el. Miután ezzel végeztünk megmelegítettük és meg ettük a tegnapi ebéd és vacsora maradékát. Amint végeztünk én neki akartam állni elkészíteni a partira a dolgokat, hiszen már csak pont annyi időnk volt, hogy elkészítsük az ételeket, valamint italokat, na meg persze, hogy átöltözünk a partira, de szerelmem nem ment bele anélkül, hogy ő ne segítene, így most együtt állunk a konyhában.
-Mivel kezdjük?-néz rám szerelmem mosolyogva
-Kezdjük szerintem az italokkal, majd utána az ételekkel.-mosolygom rá, majd az italokhoz szükséges kellékeket külön vesszük és neki is kezdünk az első elkészítésének
YOU ARE READING
A negyedik Leclerc és a szerelem
RomanceKi is az a negyedik Leclerc??? Meglehet tudni és ismerni a történetből. Ha érdekel akkor olvass bele!!! ↓↓↓