Az egész délelőttünk elég gyorsan el ment, így most már a pályán vagyunk. Ahol mindannyian a vip páholyban foglaltunk helyett most, ugyanis a bátyám és szerelmem is, így látta jónak a járvány miatt.
Akkor kezdtünk el ebédelni, amikor a fiúk a futamot kezdték. Éppen csak végeztünk, amikor a kivitetőn meg láttam, hogy szerelmem ki szál az autójából. Így gyorsan be kapkodtam a tányéromon lévő utolsó falatokat és, amint végeztem fel is álltam.
-Le megyek Pierrehez.-nézek a többiekre és már állok is fel az asztaltól
-Nem kell le menned.-néz rám mosolyogva bátyám- Ugyanis már ő is itt van.-mutat az ajtóban álló szerelmemre, aki hozzánk közeledik
Amint hozzánk ér én egy nagy ölelésben részesítem. Valamint le húzva mindketten a szájmaszkot és egy gyors és egyben lágy csókot is váltottunk egymással.
-Sajnálom, hogy nem sikerült jól a futamod.-nézek fel szomorúan szerelmemre
-Hát én is, de nincs mást tenni, mint elfogadni.-ölel meg még egyszer, majd ő is oda húz egy széket az enyém mellé és most már ő is innen nézte velünk a futamot
Én és Laura a nagy futam nézők között most, inkább nagyban a terhességről és azzal kapcsolatos észrevételeinkről beszélgettünk. Kiderült például, hogy lehetőleges sógornőm megérezte, hogy terhes és az után végzet el egy tesztet tegnap este. Valamint az is kiderült, hogy mind a kettőnknél elég erős reggeli hányásos rituálé alakult ki, ami hála isten nekem már kezd el múlni, így én már csak mosolygok, ahogy Laura ez miatt morcos. Nem sokkal már a futam közepén tarthattak a bátyámék, amikor mi már azt taglaltuk melyikőnk milyen nemű kisbabát szeretne. Mind ketten meglepődtünk, hogy mind a kettőnknek csak az a fontos, hogy a baba egészséges legyen azon kívül semmi sem fontosabb.
A nagy diskurzusunk közben véget ért a futam, ahol bátyám ötödik ként ért célba. Ami a Ferrari mostani autójához képest elég jó eredmény, így mindannyian nagyon örültünk neki és hogy most nem vagyok vele az is egyszerű, ugyanis találtunk a verseny hétvége előtt egy nagyon kedves lányt, aki majd a helyemre lép, ha már nem tudok a tesómmal utazni. Így most is Nina van vele és bár csak most végzet és az én ellenőrzésem alatt csinál mindent, de ahhoz képest elég jól végzi a munkáját, így a bátyuskám is nagyon meg van vele elégedve.
A bátyámat már a Ferrari boksza előtt vártuk meg, ahova nagyokat kacagva érkeztek meg Nina-val együtt.
-Sziasztok.-nézek rájuk -Gratulálok bátyus.-simítok végig a bal vállán
-Köszi húgi.-ölel magához
Miután a többiek is gratuláltak Charles-nak és én le beszéltem a következő hétvégét Nina-val el is hagytuk a pályát a kibérelt autókkal, amikben már benne voltak a csomagjaink is. Így már egyből mehetünk is a reptérre, ahol már várt ránk a csapat által megbízott magángép, ami haza visz minket. A reptérre érve Rosie egyből megkért készítsek róla és Laura-ról valamint Charlotte-ről egy képet, amit miután el készítettem és vissza adtam a kezébe a telefonját egyből posztolta is azt.
Rosalie_Main_
2 másodperce tette közéanasainzv, LauraDarleux, charlottesiine, BigLeclerc, charlottesiine,ferrari_fanteam, carlossainz55, pierregasly_fanteam és charlotte'lotti'leclerc valamint még tovább 78000 ember likeolta
Allons à la maison!(Indulás haza!) ✈️ Köszönet a szuper képért📷️ @charlotte'lotti'leclerc-nek♥♥♥😍😍😍
A hozászolások ennél a képnél le vannak tiltva
Amint mindannyian fel cuccoltunk a gépre és el is helyezkedtünk rajta fel is szállt vele a pilóta. Na ekkor jött a fekete leves, ugyanis én és Laura fel váltva látogattuk meg a repülőgép illem helyiségét, azért hogy ki adjuk a gyomrunk tartalmát. Szerencsénkre elég gyorsan elértük az úti célunkat, így amint le szálltunk mi le is siettünk a repülőről Laura-val, míg a többiek pedig le cuccoltak helyettünk is. Amint ők is leszálltak a gépről el is indulhattunk mindannyian haza.
Haza érkezve először minden szennyesünket közösen el kezdtük be pakolni a mosógépbe. Mire végeztünk el is kezdhettem, valamit össze dobni kettőnknek egy kis vacsinak valót. A konyhába érve tudatosult bennem, hogy biztos hogy anya járt nálunk és be vásárolt nekünk, ugyanis mindent találtam, amit elszerettem volna készíteni. Végül a vacsoránknak egy kis zöldség levest és még mellé egy kis hal salátát készítettem bulgurral. Mire végeztem a vacsival azt vehettem észre, hogy szerelmem már ki is teregette a ruháinkat helyettem.
Így mosolyogva ültem le mellé a kanapéra egy puszit nyomva a jobb arc felére. De nem sokára tudatosult bennem, hogy ma milyen nap is van. Így persze egyből szomorúan bújtam szerelmemhez.
-Mi a baj szerelmem?-ölel meg Pierre -Előbb még olyan vidámka voltál?
-Csak tudod a mai napon, annyira hiányzik apu még jobban, mint általában. -nézek rá már könnyáztatta tekintettel
-Oh szerelmem.-nyom egy puszit a homlokomra és még jobban magához húz-Elmenjünk a temetőbe?-emeli fel államnál fogva a fejem, így bele nézhettem a szemébe, amiben azonnal el is vesztem teljesen és a nyugodtságtól, amit árasztott felém velük az én lelkem is el kezdett meg nyugodni
-Ha nem lenne gond?-nézek fel rá még mindig pityeregve
-Dehogy is szerelmem.-ölel meg, majd fel is áll és felém nyújtva a kezét, amibe bele kapaszkodva én is fel állok
Nem került sok időnkbe és már ölelkezve álltunk édesapám sír helye mellett, miután a többi számunkra fontos embert sírhelyénél is gyújtottunk is egy-egy mécsest. Miközben azt figyeltük hogyan égnek a mécsesek, amiket hoztak apukámnak egyre szomorúbb lettem és a könnyeim is elkezdtek folyni, így szerelmem még jobban magához húzott és biztos támaszom volt most ahogy mindig mióta megismerkedtünk és egymásba szeretünk .
Néhány perc múlva testvéreim is eljöttek és ők is gyújtottak egy-egy mécsest. Drága párjaink egy két percre egyedül hagytak minket a sírhelynél. Egy két percig külön álldogáltunk egymás mellett, majd egyszer csak hat kezet éreztem magam körül, amik körül fogtak. Így végül egymást ölelve álltunk testvéreimmel a sírhelynél, ami közben nekem újra el kezdett folyni a könnyem. Így legidősebb bátyám még jobban magához húzott, hogy megnyugtasson és támaszom legyen, ahogy ebben a másik két bátyám is követte őt. Bár mennyire is régen vesztettük el édesapánkat akkor is ezen napon nagyon erősen felszínre tör, mind a négyünknél a fájdalom, amit az elvesztése miatt érzünk.
Már nagyon késő lehetett mikor úgy gondoltuk ideje el indulni haza, erre abból következtettünk mindannyian, hogy a teljes temető csak a gyertyák fény árában úszott. Végül testvéreimmel együtt ballagtunk el a parkoló felé, ahol mind a négyünk szerelmem ott várt. Így persze el engedve egymást mindenki a saját szerelemét ölelte meg, majd megegyeztünk, hogy holnap mindannyian át megyünk anyához ebédre, hogy fel vidítsuk, ugyanis ebben az időszakban apa hiánya őt rázza meg leginkább közülünk. Majd váltott mindenki mindenkivel egy ölelést és a kocsikba szálva mindenki haza hajtott.
Mivel már elég későn értünk haza, ezért is úgy döntöttünk szerelmemmel, hogy egy vígjáték film nézése közben vacsorázunk meg a nappaliban, hogy egy picit sikerüljön el űznünk a szomorúságot, amit érzünk. A vacsora és a film végeztével mind a ketten vettünk egy frissítő zuhanyt, majd pedig az ágyban Pierre karjai közé bújva a szíve ritmusos dobogására el is nyomot az álom.
YOU ARE READING
A negyedik Leclerc és a szerelem
RomanceKi is az a negyedik Leclerc??? Meglehet tudni és ismerni a történetből. Ha érdekel akkor olvass bele!!! ↓↓↓