6.BÖLÜM

1.9K 305 312
                                    


***

Çocukluk ve ergenliğim süresince annemin o kadar müdahalesine rağmen tırnaklarını yiyip duran ben- ve evet o acı ojelerden de sürmüştü tırnaklarıma, hani yanlışlıkla bile tırnağınızı değdirince ağzınızı uyuşturanlardan- inatla yemeye devam etmiş, bir gece annemin tırnaklarıma gizlice kına sürmesinin ardından o kadar öğürmüştüm ki-kına kokusundan nefret ederim- değil yıllardır aklıma tırnaklarımı yemenin gelmesi, gerekmedikçe bakmıyordum bile. Kız kardeşimin kınasından sonra ellerini gördüğüm sahne canlandı gözümün önünde. Hamile bir kadın gibi tuvalete gidip kusmuştum, cidden.

Hamile ve kına deyince aklıma canım kardeşimin gelmeme ihtimali, sıfırdı. Günde sekiz kere arıyor, yirmi kere mesaj atıyor, sürekli nefesini ensemde hissettiriyordu ve buna rağmen kına deyince aklıma geliyordu. Telefonum titreyip durmaya devam edince saçlarımı kurulamayı bırakıp telefonu elime aldım.

Telefonuma Yeşpopotam olarak kaydetmemin ardından gizlice nasıl olduğunu anlayamadığım bir şekilde telefonumun şifresini bulmuş-kendi doğum tarihini şifrem yapmış olmama ihtimal bile veremezken nasıl akıl edebilmişti hala bilmiyorum- ve devamında eklemişti: The Muhteşem Yeşpo.

Kimden: The Muhteşem Yeşpo
Aşkımsulardan Yiğit Bey,
Orada mısınız acaba?
Alooooo!
Hemşerim buraya bakar mısın?!!!
Hamileyim ben hamile!!!
İnsan
Der
Ki
Canım
Aşkım
Nasılsın???
Izzz?

Ekrana sırıtarak bakmaya devam ettim. Profil fotoğrafına tıkladığımda suratımdaki gülümseme daha da büyüdü. Whatsapp profil fotoğraflarına insanların sadece vesikalık gibi fotoğraflar koyması gerektiğini, böylece insanların kim olduklarını tanıyabileceğini savunan canım kardeşim, Twitter-öff bir daha Twitter dememeye yemin etmiştim- profil fotoğrafı da dahil olmak üzere her yere ailecenek(Enisler de dahil) çekildiğimiz fotoğrafı koymuştu. Mezuniyetini yapmadan gelmeme izin vermemişti ve sırf bu yüzden Haluk amcayı öyle bir kafalamıştı ki, Haluk amca sıkıştırıp duran yönetim kadrosu ile arama köprü olmuş, bir ay gelme vaktimi ertelemişti.

Telefonum titremeye devam ediyor, mesaj gönderip duruyordu.

Heyyyyyyy!
Merhaba
Ben Yeşil
Hani
Kardeşin
Olan
Hani
Asla
Hi
Bile
Yazmadığın
Hİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ!!!!!!!!

Kime: The Muhteşem Yeşpo
Sevgili Yeşil,
Üst üste mesaj yazmadan da iletiliyor bana, bilgin olsun. Teknoloji o kadar gelişti ki, telgrafı bırakalı seneler oldu.
Buarada ben iyiyim, nasılsın?
Pardon.
Iz?

Kimden: The Muhteşem Yeşpo
Benim için teknolojinin gelebileceği son nokta internete  bombabomba.com yazıldığında İsmail YK'nın sayfasına gidilmesidir, bir tık üstü daha yok.
BU ARADA- DİKKATİNİ ÇEKERİM BU ARADA'YI AYRI YAZDIM ÇÜNKÜ GERÇEKTEN ARTIK SİZİN SAYISAL MANTIĞINIZDAN VE YAZIM HATALARINIZDAN SIKILDIM. BİRİNİZ EVLENME TEKLİFİ EDERKEN MİSİN'İ BİRLEŞİK YAZAR, BİRİNİZ BASİT BİR KALIBI BİLE BİRLEŞİK YAZAR. ENİS'İN HER SABAH ATTIĞI YİĞENİM NASIL MESAJINA BİLE TAHAMMÜL EDEBİLİYORUM, İNANIR MISIN?

Diploma veren okullarınıza selamımı iletin lütfen.

Kelimelere olan birleştirme sevdanızı, yaşamlarınıza da katmanızı dilerim Yiğit Bey.

Benden duymuş olma annem kendine gelin bulmuş.
Gerçekten.
Ona bunu yapmamasını, senin sonsuza kadar benim kalacağını söylememe rağmen.
GERÇEKTEN SANA KIZ BULDU DEMİYORUM BAK KENDİNE GELİN BULDU, ANLAYABİLİYOR MUSUN?
Ben de anneme abimin fotoğraflarını atayım deyip kızın numarasını alıp lise birdeki fotoğraflarını gönderdim.
Teşekkürleri nakit halinde alıyorum, öptüm.

Doğuştan RahatsızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin