7- Noul meu prieten vechi

1.1K 62 5
                                    

Anna's POV

Urc pe scari incet. Ma duc la usa si sun. Era destul de multa liniste. Sun inca odata..nimeni nu raspunde. Nimeni si nimeni si nimeni.

Incerc clanta. Usa nu era deschisa. Inca ploua. Cred ca baietii erau plecati. M-am dus spre poarta. Am deschis usa si am luat-o pe straduta mica prin ploaie , fara sa mai stau acolo sa astept.

Nu am mai putut inainta. De odata am simtit cum cineva ma prinde de talie si ma trage inapoi. Incep sa tip ca o nebuna si dau cu pumnii in bratele persoanei respective.

"Lasa-ma dracu in pace!"

"Shht!"

A spus vocea usor. Ploua destul de tare. Ma intorc putin si il vad...era Alexander. Nu pot sa cred ca e el. Este cel mai bun prieten al meu. Alexander. Aici acum , stand cu mine in ploaie si razand

"Ce credeai ca iti fac?" a intrebat imbratisandu-ma.

"Nu stiam cine esti!" am spus raspunzandu-i la imbratisare. "Ce faci aici? Adica , ploua..."

"Mai conteaza? Ma duceam la iubita mea gravidă. "
"Si tu, tată?! Incredibil. Tu si Soph va sincronizati inca de mici! A câtă luna?"
"A treia." Răspunde zâmbind.
"Felicitări! Veniti la nunta lui Soph?"
"Absolut! Nu putem lipsi!"

Ne indreptam usor spre statie. Ploaia s-a oprit si ne-am hotarat sa ne ducem la Starbucks si sa vorbim. Faceam ceva interesant si ma mai si relaxam.

Harry's POV

Cineva a batut la usa. Nu stiu cine , aceea persoana a plecat. Ma gandeam la Anna si acum. M-am dus spre fereastra din fata casei. Ploua tare. Poarta se deschise. O silueta pleca. Era Anna.Am vrut sa ies dar cineva a prins-o de solduri si a imbratisat-o. Era Alexander... iubitul Gemmei. Sau fostul , ca sa zic asa. Deci se vedea cu Anna...minunat!Toate sansele de a fi cu ea s-au dus. Am trantit nervos telefonul pe care il aveam in mana.

Nu mai aveam chef de nimeni , si nimic. Nici macar de ea. Din contra , ar fi mai rau daca ar veni.

******************************

-De ce dracu le-ai invitat Tomlinson?! De ce? zic tipand.

-Ell e iubita mea , pe ea am invitat-o! De unde vroiam sa stiu ca vine si...

Usa se deschise. Aparura Ell si Anna. Louis a luat-o de mana pe Ell si au urcat sus. La un momentdat s-a oprit spunand "Rezolvati-va problemele!" Am intrat in bucatarie, alaturi de Anna. Bine...nu stiu de ce a venit , parca era cu Alexander.

-De ce te comporti asa?

-Mai si intrebi?! in momentul ala sparg un pahar. Urc sus. Trantesc usa. Dupa vreo 2 minute vine si ea. Stateam intins. Ea s-a asezat pe marginea patului. Ne uitam unul ca altu ca doi prosti. Imi venea sa o sarut dar nu puteam. Era a altcuiva si nu puteam.
La un moment dat a spart tacerea :

-Eu plec la fete.

Si din noua a trantit usa. Imi venea sa ma duc dupa ea dar nu puteam. Pur si simplu.

Anna's POV

Am plecat nervoasa de la Harry. Am lasat-o acolo pe Eleanor. A spart pahare , n-a vorbit...eu nu stau dupa el. Nu sunt idioata. Mai bine ma duc acasa. Fetele sigur ma asteapta. Ma tot gandesc ce are cu mine. Nu i-am facut nimic , din contra , am venit la el si nu a raspuns. Nu inteleg cu ce gresesc. Sunt intrerupta de soneria telefonului meu. Era el.... nu stiam ce sa fac. E mai bine sa raspund ?! Sau mai bine lasa... gaseste el companie.

Writer's POV

Zilele au tot trecut. Harry cu Anna nu si-au mai vorbit iar fiecare suferea. Nici unul nu spunea asta. Toti observasera cat de indragostiti sunt unul de altul. Fetele incercau sa ii explice Annei ca Harry o iubeste , baietii ii spuneau lui Styles ca Anna nu e cu Alexander dar ... degeaba. Fiecare avea orgoliul sau, fiecare isi lua singur deciziile , nimeni nu putea sa ii influenteze.

Este ora 4:34. Nici unul nu dormea , stateau si se gandeau. Harry se uita la numarul ei si incerca sa o sune dar...mereu ceva il oprea. In schimb , Anna recitea conversatiile. Regreta faptul ca nu mai vorbeau dar se pare ca asa s-a intamplat.

Amandoi se gandeau la acelasi lucru... Astazi este nunta.

*********

Capitol nou dar scurt! Sper sa va placa

You and I (H.S.Fan.Fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum