bonus 2

462 25 1
                                    

Blond włosa dziewczynka była strasznie zaskoczona. Nie chciała zobaczyć tego co zrobiła jej siostra o ile to nie było z ważnego powodu. Mimo wszystko starła się to zrozumieć, bo jej siostra w jej opinii robiła to dla większego dobra. Spuściła słoik z miodem, który sama zdobyła. Szybko wyszła z kałuży miodu pomieszanego ze szkłem. 

- Nic ci nie jest Soko-chan?- dziewczyna w zakrwawionych ubraniach podeszła do niej.
- Mio-chan...- złapała ją delikatnie za ręce.- Zabiłaś panią i pana Hisatani to bo ich kochałaś?- spojrzała prosto w puste oczy starszej siostry. A jej uśmiech był nienaturalny.
- I to bardzo!- pogłaskała siostrę po głowie swoimi delikatnymi dłońmi.
- Nawet tą dziewczynę?- pokazała gołą martwą dziewczynę palcem, była przywiązana do krzesła.
- Też.-kiwnęła głową.- Niestety zrobiła mi coś przykrego, więc musiałam pokazać jej jak miłość działa poprawnie.- dziewczynce zabłyszczały się lekko oczy z małym uśmiechem, a jej starsza siostra nieco się uspokoiła, przez co przytuliła ją mocno do swojej piersi.
- Pokazałaś jej jak wygląda miłość? Ale super! Szkoda, że nie wytrzymała!- zaśmiała się.- A czemu mi nie pokażesz czym jest miłość?
- Jesteś jeszcze za młoda na to.- pogłaskała ją po głowie.- Przyjdzie czas na to byś to zrozumiała.
- Rozumiem...- spuściła wzrok i puściła siostrę.- A czemu ona nie zrozumiała?
- Ponieważ nie była dość dobra dla Atsushiego... Nie moja wina, że tak skończyła. Po prostu startowała do osoby nie dla siebie.- Mio spojrzała pustymi oczami na martwe ciało dziewczyny.
- To ten Shiigi-kun o którym mówiłaś?- kiwnęła głową na tak, a Soko wyszła przed siostrę i pokazała palcem na martwą dziewczynę.- Ha! Ty niegrzeczna panienko! Masz za swoje! Będziesz miała już nauczkę na następny raz!- zaczęła się śmiać jak rycerz w jej ulubionej książce. Mio uśmiechnęła się nieco chichocząc, wynosząc ciała ich przybranych rodziców. 
__________________________________
287 słów
Kolejny bonus, czekałam z nim dość długo, ponieważ chciałam go dać w tym momencie.
Mam Nadzieję, że wam się podoba.

Nie będę nic tu reklamować, bo to jedynie bonus.

If you love me, let me go... Please [Hanako x Reader]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz