Ben gidiyom byü

8K 104 8
                                    

Herşeyim hazırdı. Şimdi giyinip gitmemiz gerekiyodu. Ama ben hala uyuyodum mütüş. Annemin dürtmesiyle uyandım. Uyuz karı kolumu deldi.Valizimden çıkarttığım yüksek bel kot şortumu giydim. Üstüme jordan kolsuz göbeği açık tişörtümü giyidikten sonra beyaz hırkamı aldım. Ayağıma geçirdiğim beyaz nike-air force'larla çok güzel oldum. New york capimi takıp koşa koşa aşağı indim. Belime kadar uzanan sarı saçlarım gerçekten güzeldi. Ayakkabılıktaki rimeli de mavi gözlerimin üzerinde ki kirpiklere sürdüm. Süferim ya allam egom cnm.Çatı katı odamdan ayrılmanın verdiği üzüntüyle ağlamaya başladım. Orda çok şey yaşamamıştım ama çok güzel uyunuyodu. Etrafı ledlerle döşemiş,tebeşirle duvara hip-hop yazıp bişeyler çizmiştim canım odam gitti piuu. Gerçi herşey kaldı burda yazlık olarak ama özliycem bea. Babamın işi için arnavutluğa taşınıyoruz,arkamda bırakıcağım tek şey odam,ona da geri döneceğim puaa. Evet arkadaşım yok. Yalnızlığa alışınca,herkes fazlalık geliyo bana.
Oha lan ben ne ara arabaya bindim ajfjgjs. Şuan havaalanına gidiyoruz.Çok sıkıcı bi yolculuğun ardından geldik nihayet,çok sıcak hava ölücem yanıyorum aney. Oha o kim lan. Ordaki meteorumsu varlık bana mı geliyo yoksa. Aha valla yanıma geldi.
-"Selam ben Baran"
+"Didem"
-"iyi misin ?"
+"Çok sıcak"
Ben yine odunluğumdan taviz vermeyip soğuk davranmıştım. Ablam yanıma gelip kafama vurdu kalk diye. Çocuğa görüşürüz bile diyememiştim aqlıycam.
Koşa koşa önden gidip cam kenarını kapmıştım işte yes bea işte phen,cnm kendim. Herneyse,yanımda neden bizim aileden insan yok. Hepsini dağıtmışlar. Kulaklığımı telefonuma takıp sancağın muhteşem sesini dinliyodum ki uyumuşum. Kolumu delen kimse onu geberticektim. Oha bu sabahki veledo. Baran. Şu meteorumsu olan. Sende mi bizle gelion ay yerim bırakamadı beni puaa. Neyse baran sus uyuycam çünkü....

HERŞEYİNLE HERŞEYİM OLUR MUSUN ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin