Eldo benimle eve geliyodu. Aileme evlilik olayını söylememiz gerekiyodu. Babam böyle şeyleri çok korkunç karşılıyo. Sevgilim olduğunu öğrense evde katliam çıkar zaten. Kapıyı sedef teyze açtığında kulağıma yaklaşıp "iyi ki doğdun minik sarı"diyip elime bişey tutuşturdu. Baktığımda içinden kolye çıktı. Ucunda mercan rengi taş vardı. Yanağını öptüm ve teşekkür ettim. "Annenler sizi salonda bekliyolar,bu arada düğün ne zaman ?"diyip elimi gösterdi. Üçümüz güldük ve içeri geçtik. Tabi ki kimse takmıyodu. "Biz geldik,nasılsın babacım,ailecim,ablacım,veled kardeşciğim,umrunuzda mıyım ? keyifler nasıl"dediğimde babam yumuşak sesiyle "eldoradonun da burda olması çok iyi oldu,sizinle önemli bişey konuşucaz" dediğinde ciddiydi. Karşı koltuğa eldoyla yan yana oturduk. Babam :
"Meleğim benim,hatırlıyosan sana buraya ilk taşındığımızda birşey imzalatmıştım,pasaportla ilgili demiştim. Hatırlıyomusun?" Dediğinde başımı salladım. Noluyo lan.
"İşte o aslında senin eldoradoyla olan evlilik anlaşmandı kızım. 18 yaşına bastığında eldoradoyla evlenicektin,ben senin isteğin olup olmadığını da sormak istiyorum ama burada senin kararın pek önemli olmuyo maalesef ki,işlerimizin bozulmaması için bunu yapmalısın güzel kızım"dediğinde ağzım sonuna kadar açılmıştı. Evdeki herkese göz gezdirip eldoya baktığımda o da benden farksızdı. Eldo beni bölüp lafa başaldı.
"Biliyosunuzdur herhalde bu gün bu prensesimizin doğum günü,biz birbirimizi seviyoruz,hatta ben bu gün bu güzel prensese evlenme teklifi ettim,o da kabul etti,aşığım ben kızınıza,ona sahip çıkacağımdan sonuna kadar emin olabilirsiniz metin bey seviyorum onu ben,böyle bişeye şaşırdık ama didem istiyosa tekrar soralım derim"diyip bana döndü. Herkes bana bakıyodu.
"Evet ben eldoyu canımdan çok seviyorum,onun evlilik sorusuna evet cevabını verdim,bizde sizle bu konuyu konuşucaktık,şunu söylemek isterim ki işleriniz için beni feda ettiniz,buna da eyvallah baba,buna da susucam,sevindiğim tek şey bunun gülüşüne aşık olduğum adamla olması,siz zaten umursamıyosunuz beni,bende kendi ailemi kurucam. Düğün ne zaman ?" Dediğimde bi alkış koptu salonda. 32 diş gülüp herkese sarıldım. Babam ve anneme sarılırken ağladım tb2 ağlamadan olmaz şimdi. Babam
"Siz ne zaman isterseniz,herşeyi size bırakıyorum,bu arada eldorado bana metin bey değil baba de artık"dediğinde gülmüştük. Eldo yaklaşıp alnımdan öptüğü zaman sarıldık. "Size güzel bi haber daha veriyim o zaman,eren artık burda teyzesiyle yaşıycak ve bizim okulda okuycak,anne raadsın"dediğimde evdeki herkesin gözlerinin içi parladı. Babam merdivenlerden elinde kutuyla indiğinde "doğum günü hediyesi"diyip kutuyu açtı. İçinden çıkan yazılı gümüş kolyeye baktığımda hala şaşkındım. Kolyede romel rakamlarıyla doğum tarihim yazıyodu, babama sarıldığımda annem burnunu çekiyodu,koşarak ona da sarıldım ve eldo "ben artık kalksam iyi olur,malum düğün hazırlıkları,bizimkilerle konuşmalıyım"dediğinde babam "biz o işi hallettik oğlum,yapmanız gereken tek şey düğün tarihini belirlemek"dediğinde eldoya uzaktan çaktırmadan öpücük yolladım. Öyle bi ses çıktı ki bütün salon bize baktı. Babam"git öp hadi bakmıycaz biz"dediğinde ayaklarımı mahveden topukluları fırlatıp koştum ve eldonun dudağına yapıştım, kocam o benim sizene ya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HERŞEYİNLE HERŞEYİM OLUR MUSUN ?
Teen FictionBir ülke,bir kızın hayatını bu denli nasıl değiştirebilirdi ki. Yaşadığı olaylar yüzünden masum kızdı o,babasının ortaklarıyla olan anlaşması sayesinde sevdiği adama kavuşmuş oldu. Mutlumuydu ? Fazlasıyla. ~Vanilya ve portakal kokulu iki aşığın hika...