Yeni başlangıç

3.6K 78 1
                                    

+"Ne dürtüyosun baran ne var"
-"Kalk yemek geldi"
+"İstemiyorum midem bulanıyo"
Gerçekten acayip bi şekilde midem bulanıyodu.Baranın "hamile misin?"demesine sinir olmuştum. Ya anne baba alın şunu yanımdan sinir oldum. Süt çocuğu resmen aq.Gavat pislik,dağ ayısı,hıyar,horoz kafalı,manda boku,pezevenkoo sinir oldum uyandırdı beni. Şimdi kusucam daha ne kadar var ki ya ?
Baran:"Didem iyi görünmüyosun"
Ben:"Değilim zaten sus uyumam gerekiyo yoksa üstüne kusmamı istemezsin"
Baran:"Allah korusun allahım sen yardım et beni bununla sınama amin"
Ben:"Baran bi git allasen"
Baran:"Okay baby"
Tövbe allahım çok tövbe noluyo be. Neyse ki gitti. Uyumalıyım...
Yine niye geldi ki bu gerizekalı,"sana poşet getirdim kusarsın diye" diyo. Uyandırıldım yine,tam uyuycaktım ki kafam cama çarptı. Ananı sikiyim yarıldı kafam,bütün beyin hücrelerim öldü. Hm neyse uçak iniyomuş. Kurtuldum şu hödükten de. Anneeaa diye bağırdım uçakta inişe geçiyoduk. Anam elini sallayınca bende tm dedim oturdum. Nerde olduğunu görmüş oldum şu noled bi insin de kavuşcam anama.

Nihayet uçak inmişti. Kusmadan bi yolculuk yapmıştım. Valizleri aldıktan sonra baran malı yanıma geldi."Görüşürüz"dedi. Umarım görüşmeyiz. Gıcık şey.
Arkadaşlar beni seven maldır aksini idda eden yavşak. Kesin bilgi.

Babamları takip ediyodum. Yine son ses enes alper açık biri seslense duymuycam. Babamın ortağı Astriti gördüm, isme bak amk ajdjgjs. Of çok enerjikim yinea. Oha astritin yanındaki daşh kim la öyle. Nolur bizle. ilgisi olsun allahım amin cümlemize tütütütüt.
Oha evet doğru tahmin babamın ortağının oğlu. Benle yaşıt. Adı Eldoradoymuş. Kısaca eldo diyolarmış. Mütüş. Uzun boylu,altın sarısı uzun saçlarını yukarı doğru kaldırmış,cap takmış,ayağında benim air forcelarımın aynısı var. Benim.BENİM.B E N İ M.kot şortu,kırmızı tişörtü ve beyaz hırkası var. Amına koyim çocukla resmen aynı giyinmişiz. Dışardan görseler sevgili derler bu ne böyle. Allahtan çocuk türkçe biliyo raadım ;)). Elini uzattı ben tam sıkıcakken babam arabaya valizini koy diye çığırdı amınısıkım çocuğun eli kalı. Valizi taşıyamadığımı görünce yanıma gelip yardım etti. Ayy bu bana nasıl baktı leyn. Yazık. "Şey didem" dedi ay ağzını yerim yarım yamalak türkçe konuşuyo bi de. "Kaç yaşındasın" diye sordu. "17 sen ?" Dedim. "Bende" diye cevap verdi. Süfer aynı yaştayız. "Aşkın 17. Yaşı kitabını okudun mu ?"dedi bana. Oha kitap okuyan bi tumblr boy bu. "Okudum gerçekten harika" diye cevap verdim. Gülümsedi. Gamzesi var,belediye çukuru mübarek. Beni oraya gömün allasen. Buraya yeni bi başlangıç yapmaya gelmiştim,herşeyi geride bırakıp,yeniden başlamaya..

HERŞEYİNLE HERŞEYİM OLUR MUSUN ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin