Bok çukuru

1.2K 40 0
                                    

Olaylar iyice boka sardı. Bok çukuruna düşmüşüm de kimse kurtarmamış gibi. Düşünmeye ihtiyacım var,sürekli olay,kavga,bla bla bla. Bıktım be. Mutluluğumun içinse sıçılıyo artık benim. Gülüşü aklıma geliyo. Tamam diyorum yeter bu kadar yaşadığım. Suçsuzken suçlanmak yaralıyo beni. Sanki kendisi hiçbişey yapmamış,bu zamana kadar hiç üzmemiş,tek hata bende. Herşeyi ben bu hale getirdim. Olmayan ilişkimiz zedelendi bizim. Saçmalığa bak.

Üzerime hırkamı geçirip kulaklığımı ve telefonumu aldım. Sahile gidiyodum. Beni her zaman rahatlatan yere. Taksiye binmiycektim. Sıcak esen rüzgarın tenimi okşamasını hissetmek istiyodum. Eren o olaydan sonra gitmek istemişti. Gitme dememiştim. Zaten ne yemek yemiştim,ne de konuşmuştum. Sadece uyudum ve ağladım. Depresyona girmiştim. Çıkmak bilmiyodum ki. Sahile yaklaştığımda denizin kokusu geliyodu burnuma. Ne çok isterdim oysa ki portakal kokusunu. Özlemiştim,bağlanmıştım ona. Kayalıklara tırmanmak için suyun içinden geçmem gerekiyodu. Ayakkabılarımı çıkarttım ve elime aldım. Su sıcaktı. Girmek istemiştim ama gece gece saçmaladığımı düşündüm. Yan etkiler. Kullandığım antidepresanları bırakmıştım. Yaşamak istemiyodum. Kayalıkların tepesine doğru tırmandım. Oturdum en üste. Zirve benim pua. Ayakkabılarımı da kenardaki kayaya bıraktım ve kulaklığımı telefonuma taktım.Sancağın muhteşem sesine kendimi kaptırmışım. Ağladığımı farketmiyodum. Saate baktığımda gece 2.30 olmuştu. Eve gitmek istemiyodum. Bu akşam burda uyuyasım vardı. Sonuçta umursamayan ailem tarafından merak edilmezdim. Ama soytarılar rahat bırakmazdı. Tekrar şarkıya devam ettirdiğimde omuzumda bi el vardı. İrkildim. Korkmuştum. Başımı döndürdüğümde jonesı görmemle daha da artmıştı korkum. "Selam"dediğinde "sanada değil git başımdan"diye cevap verdim. "Aaa yapma ama prenses"dediğinde "bana prenses dersen o zevzekliğe çalışan ağzını tek seferde yırtarım"diye tısladım. "Oo asi kız. En sevdiğimden"diyip göz kırptı. Ne çekiyorum allahım dedim içimden. "Çok geç oldu eve bırakmak için geldim seni. Babanlar merak etmiş."dediğinde başımı salladım. Babam merak ettiyse ikiletmeden gitmeliydim. Arabanın ön kapısını açmaya çalışırken arkamda bi beden hissettim. Ağzıma kapatılan mendille nefes almamaya çalıştım. Bayılıcaktım. En sonunda çırpınmayı bıraktım ve görüşüm bulanıklaştı. Gerisi karanlık....

HERŞEYİNLE HERŞEYİM OLUR MUSUN ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin