Bara geldiğimizde ışıklar kapalıydı." Kapalı bu bar baksana kimse yok kapının önünde ışıklarda kapalı başka bar mı kalmadı hadi dönelim"dediğimde kollarımdan tutup kapının önüne getirdi. "Rezervasyon yaptırdım gerizekalı kapalı olma imkanı yok,bakalım bi içeri"dediğinde kafamı salladım. Ordan bi öcü "bö"diye bağırırsa hiç şaşırmam zaten ekşınlı bi hayatım var sorun olmaz bnc. Ben düşüncelerimden kurulduğumda barın merdivenlerinden iniyoduk. Konfetiler tek tek patladığında şok olmuştum,herkes bir ağızdan iyi ki doğdun gibi şeyler söylüyodu. Çoğu bizim okuldandı. Gözlerim parıldarken gözlerim eldoyu aradı. Ama yoktu,gelmemişti. Bende onlarla birlikte kendimi alkışladım ve barmenin yanına gittim. "Sert bişeyler verirmisin"dediğimde başını salladı ve önüme bardağı koydu. Tam bardağı tutucakken bardağın önümden alınmasıyla kafamı o tarafa çevirdim. "Ereeeeeeeennnnn"diye çığırışımdan sonra kocaman sarıldık. "Gittin sandım,telefonu suratıma kapatınca,doğum günümü kutlamayınca,gittin sandım"diye mırıldandım. "Ben gidebilirmiyim küçüğüm,artık benden kurtulamıycaksın çünkü burada teyzemlerle birlikte yaşıycam ve burda okuycam,senle olan eski doğum günlerimiz daha güzeldi sanki burası pek bi kötü çocuklar için,sen masumsun"dediğinde gülümsedim. "Hep benimlesin artık,çok mutluyum,istersen seni evlatlık aldırabilirim" dediğimde kahkaha attı. "Teşekkür ederim güzel bayan fakat bir ailem var,"dediğinde tekrar sarıldık. "Bu gün içmek yok"dediğinde suratımı astım. "En son sarhoş olduğunda ne olduğunu unutmadım"dedi. Erene yavşamıştım eed. Masum kedi bakışlarımı attım ama yemedi. Djden eğlenceli şarkı çalınca ereni elinden tutup piste sürükledim. Yine partideki gibi dans etmeye başladığımda herkes beni izliyodu. Bu topuklularla bu dansı nasıl yaptım bilemiycem ama kaptırdım kendimi. Herkes eğlenmeye devam ederken pistten çıktım ve kendimi koltuklara attım. Erende yanıma kendini fırlatınca karşımda yiyişen bella ve david çiftine baktım. Göz devirdim. Uyuz eldo gelmemişti. David bile burda o yok. Erene baktığımda kucağına esmer barbie almış onunla eğleniyodu. Ne bekliyodun ki didem. Valla ben bi de evlenelim demiştim,damat yok ortadan. Kalkıp lavaboya girceğim sırada kapı açıldı ve elina sarıldı. "İyi ki doğdun şekerim bak bu da hediyen"diyip elime tutuşturduğu pakete baktım. Karşılık vererek teşekkür ettim ve banyoya girdim. Makyajım hala düzgün. Ben kendim yapsam allah ölmüştüm. Elimdeki hediye paketini açtığımda karşımda gördüğüm şeyle şok oldum. Okulda kızlara semt oturuşu yapmayı öğretmiştim. O sırada son denemede çekilmiş resim bir yastığa bastırılmıştı. İnanmıyorum çok güzel çıkmışım lan djgjdjs. Yüzümüz kapalı ama götüm falan seksi çıkmış. Baş ucumda tutucam ben bunu.
Dj anons yapıyodu. "Doğum günü prensesini teras kata alabilirmiyiz lütfen"dediğinde gözler bana dönmüştü. Yastığı erenin kafasına fırlatıp merdivenlerden yukarı çıktım. Karşımda duran arkası dönük eldo topukluların sesi yüzünden bana doğru dönmüştü. "Ç-çok güzelsin"dediğinde utanıp başımı eğdim ve "teşekkür ederim"diye mırıldandım. Yanıma yaklaşıp sarıldı ve boynuma öpücükler kondurmaya başladı. Öptüğü heryer yanıyodu. "Vanilya kokulum,çok güzel olmuşsun"dediğinde gülümsedim. Gülüşümün üzerine ufak bi öpücük bıraktı. Öpmeye kıyamama demek buydu işte. Ufak ufak öpüyodu beni,masumca.
Cebinden bir kutu çıkarttığında hayranlıkla ona bakıyodum.
"BENİMLE EVLENİRMİSİN PRENSES"dediğinde kocaman gözlerle elindeki yüzük kutusuna bakıyodum. Arkadan alkışlar çoğalınca arkamı döndüm. Aşağıdaki herkes yukarı çıkmıştı. "Yeeesss prensim"diye bağırdığımda herkes gülmeye başladı. Koşarak boynuna atladığımda beni döndüren eldo sayesinde arkada ağlayan bella ve elinaya bakıp gülümsedim. Erene baktığımda dolu gözlerle bana bakıyodu. Elleriyle gözlerini silip başını havaya kaldırdı,ne zaman ağlama hissi gelse,bunu yapardı. Eldo beni indirdikten sonra öpüşmeye başladık,tekrar alkış geldi ve nefes almak için ayrıldık. "Aşağıya inelim mi artık"dediğimde gökyüzünde havai fişeklerle iyi ki doğdun yazısı görmeyi tabi ki beklemiyodum öyle de bişey olmadı zaten yeter bu kadar romatiklik. Yıldızlardan başka bişey yok gökyüzünde.
Aşağıya indiğimizde erenden gelen "gelin ve damatı dansa davet ediyoruz,çocukları pistten alalım"sesi kahkahalarla gülmeme sebep oldu. Mikrafonla bas bas bağırıyodu. Gelin ve damat. Vay be. Bana didem evlenicek deseler yerlere yatar gülerdim. Bu gecenin rüya olmamasını diledim ve kendimi hayatın akışına bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HERŞEYİNLE HERŞEYİM OLUR MUSUN ?
Ficção AdolescenteBir ülke,bir kızın hayatını bu denli nasıl değiştirebilirdi ki. Yaşadığı olaylar yüzünden masum kızdı o,babasının ortaklarıyla olan anlaşması sayesinde sevdiği adama kavuşmuş oldu. Mutlumuydu ? Fazlasıyla. ~Vanilya ve portakal kokulu iki aşığın hika...